arildopc Skrevet Februar 14, 2017 Share Skrevet Februar 14, 2017 (endret) Helt enig eget vindu er best. Forøvrig sjeldent eller kan vel ikke huske egentlig at det har vært noen problemer med å laste inn bimmer.no hverken på tlf eller pc/Mac. Endret Februar 14, 2017 av arildopc Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 19, 2017 Share Skrevet Februar 19, 2017 (endret) Har det vært en update siste døgnet-ish? Jeg sliter nemlig plutselig med mobilutgaven, for aller første gang. Jeg bruker nærmest kun mobilutgaven og er kjempefornøyd med den. Telefon er Apple iPhone 6, jeg har prøvd å restarte både safari og mobilen uten hell... Jeg får ikke skrevet innlegg eller trykket på menylinjen. Her er hva jeg mener? Edit kl. 11:20: Alt funker som det skal nå Endret Februar 19, 2017 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 On 14.2.2017 at 15.07, Marius2002 skrev: Personlig liker jeg at linkene kommer opp i nytt vindu, da kan jeg åpne 3-4 linker og enkelt switche mellom de og bimmers.no. Hold inne Cmd på Mac eller Ctrl på Windows når du trykker på link så åpnes den i ny fane samtidig som du forholder deg på den nåværende fanen. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 18 minutter siden, Gabz skrev: Hold inne Cmd på Mac eller Ctrl på Windows når du trykker på link så åpnes den i ny fane samtidig som du forholder deg på den nåværende fanen. Regner med 98,9 prosent av folka her surfer på telefon Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 20 minutter siden, Gabz skrev: Hold inne Cmd på Mac eller Ctrl på Windows når du trykker på link så åpnes den i ny fane samtidig som du forholder deg på den nåværende fanen. Ja, dette vet jeg Som @Shattered sier så surfer også jeg mest på telefon. Da er det greit at de åpner i ny fane. Da kan jeg åpne mange linker samtidig, samtidig ha bimmers.no oppe. Da er det også lettere å sammenligne osv., ved å kunne switche mellom fanene. Joda, man kan holde inne på linken å velge åpne i ny fane, men dette er tungvint i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 Ja, da er det fullt forståelig Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 11, 2017 Share Skrevet April 11, 2017 Prøver å legge inn bilde direkte fra instagram, men får opp feilmelding. Noe dere kan gjøre noe med? Har jo funket smertefritt tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet April 19, 2017 Forfatter Share Skrevet April 19, 2017 On 11.4.2017 at 12.07, Gorg skrev: Prøver å legge inn bilde direkte fra instagram, men får opp feilmelding. Noe dere kan gjøre noe med? Har jo funket smertefritt tidligere Fungerer greit nå i alle fall (Jeg har oppdatert softwaren til Bimmers.no i dag). Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 19, 2017 Share Skrevet April 19, 2017 21 minutter siden, mkj skrev: Fungerer greit nå i alle fall (Jeg har oppdatert softwaren til Bimmers.no i dag). Flott 😎👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 17, 2017 Share Skrevet Juni 17, 2017 De siste dagene kan jeg ikke lengre være innlogget på flere enheter. Logger jeg inn på telefonen må jeg logge inn på nytt neste gang jeg er på PC og vice versa. Mulig jeg har klunsa noe til, men vet ikke helt hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Juni 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2017 @TRF-Racing, vi har litt serverutfordringer denne uken. Usikker på om det er derfor du opplever litt muffens. Vi venter for øvrig på at en større softwareoppdatering skal bli klar, så vi kommer ikke til å gjøre noen andre endringer enn å få kontroll på serverkapasiteten med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 17, 2017 Share Skrevet Juni 17, 2017 Ok. Takk for svar. (og som du sikkert vet var forumet nede noen timer i dag) Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 23, 2017 Share Skrevet Juni 23, 2017 Skjer med at smilefjesene ikke fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet Juni 23, 2017 Share Skrevet Juni 23, 2017 (endret) 5 minutter siden, Gabz skrev: Skjer med at smilefjesene ikke fungerer? Ser du kom meg i forkjøpet, skulle akkurat til å spørre om det samme <---- : ( : ( : ( Endret Juni 23, 2017 av Bækkmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 23, 2017 Share Skrevet Juni 23, 2017 (endret) 10 minutter siden, Gabz skrev: Skjer med at smilefjesene ikke fungerer? De "funker". Det vil si at man må trykke på emoticons inne på tekstredigeringen her og velge ønsket smilefjes. -> Tungvint, men regner med det er snappet opp og blir fikset fortløpende. Ellers ønsker jeg fortsatt at linker åpnes i nytt vindu, håper flere deler samme ønske der Endret Juni 23, 2017 av Marius2002 skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå