sveigis Skrevet April 4, 2021 Skrevet April 4, 2021 For en flott e36 m3 ❤️ Akkurat etter min smak . Henrik K reagerte på dette 1
Henrik K Skrevet April 4, 2021 Forfatter Skrevet April 4, 2021 7 timer siden, sveigis skrev: For en flott e36 m3 ❤️ Akkurat etter min smak . Takk for det! Liker den godt selv prøver å holde den i god stand, og mest mulig original. sveigis reagerte på dette 1
Henrik K Skrevet April 25, 2023 Forfatter Skrevet April 25, 2023 Tenkte det var på tide å oppdatere denne tråden litt, ca 2 år siden sist 😄 Jeg har fortsatt M3'n og har nettopp hentet den fra vinterlagring. Ser frem til ny sesong med den gamle doningen! Satser på å ta turen innom vårmønstringen til BMW CCN Oslo & Akershus på søndag. mslello, BjornarHS, GtiGtr og 7 andre reagerte på dette 10
Henrik K Skrevet August 20, 2024 Forfatter Skrevet August 20, 2024 Viktig å ikke overdrive med oppdateringer, ikke sant? 😄 Slenger inn et bilde av den gamle doningen som fortsatt er i mitt eie. 10 år har det blitt! Den tusler ikke mange kilometerne i året, men fortsatt stas å ratte rundt i denne! Holder seg rimelig bra synes jeg 😊 HakonLimseth, m-blå, skoglund og 4 andre reagerte på dette 6 1
Snagg30 Skrevet August 20, 2024 Skrevet August 20, 2024 Fysja for en forferdelig bil, jeg kan ta en for laget og kjøpe den av deg! Henrik K reagerte på dette 1
jonas1/// Skrevet August 20, 2024 Skrevet August 20, 2024 Noe eget med god gammel lilla e36 👍🏻😀 Henrik K reagerte på dette 1
Henrik K Skrevet August 20, 2024 Forfatter Skrevet August 20, 2024 12 minutter siden, Snagg30 skrev: Fysja for en forferdelig bil, jeg kan ta en for laget og kjøpe den av deg! Snilt av deg å tilby det, men den blir nok her en stund til 2 minutter siden, jonas1/// skrev: Noe eget med god gammel lilla e36 👍🏻😀 Ja det lukter 90-tallet av denne 😎
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå