sveigis Skrevet April 4, 2021 Share Skrevet April 4, 2021 For en flott e36 m3 ❤️ Akkurat etter min smak . Henrik K reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet April 4, 2021 Forfatter Share Skrevet April 4, 2021 7 timer siden, sveigis skrev: For en flott e36 m3 ❤️ Akkurat etter min smak . Takk for det! Liker den godt selv prøver å holde den i god stand, og mest mulig original. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet April 25, 2023 Forfatter Share Skrevet April 25, 2023 Tenkte det var på tide å oppdatere denne tråden litt, ca 2 år siden sist 😄 Jeg har fortsatt M3'n og har nettopp hentet den fra vinterlagring. Ser frem til ny sesong med den gamle doningen! Satser på å ta turen innom vårmønstringen til BMW CCN Oslo & Akershus på søndag. sveigis, mslello, skoglund og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet August 20 Forfatter Share Skrevet August 20 Viktig å ikke overdrive med oppdateringer, ikke sant? 😄 Slenger inn et bilde av den gamle doningen som fortsatt er i mitt eie. 10 år har det blitt! Den tusler ikke mange kilometerne i året, men fortsatt stas å ratte rundt i denne! Holder seg rimelig bra synes jeg 😊 m-blå, StigJ, Eystein Ose og 4 andre reagerte på dette 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet August 20 Share Skrevet August 20 Fysja for en forferdelig bil, jeg kan ta en for laget og kjøpe den av deg! Henrik K reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 20 Share Skrevet August 20 Noe eget med god gammel lilla e36 👍🏻😀 Henrik K reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet August 20 Forfatter Share Skrevet August 20 12 minutter siden, Snagg30 skrev: Fysja for en forferdelig bil, jeg kan ta en for laget og kjøpe den av deg! Snilt av deg å tilby det, men den blir nok her en stund til 2 minutter siden, jonas1/// skrev: Noe eget med god gammel lilla e36 👍🏻😀 Ja det lukter 90-tallet av denne 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå