Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

Oppdatering av kart er enklest via USB etter min mening, og vil absolutt anbefale å gjøre dette alle andre steder enn hos BMW. :)

Har ingenting å si når dette blir gjort som nevnt.

Jepp, men man må koble til med E-Sys først for å hente ut FSC filen for å generere nøkkel til kartet.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, noe som gjerne er like enkelt om man ikke interesserer seg for koding og denslags. :)

Når det er sagt antar jeg det funker å lese ut FSC via USB-kontakten i hanskerommet også, slik man kan på e-biler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ble rått det der. Så faktisk mye bedre ut enn det jeg hadde forestilt meg :)

 

Takk for det! Hadde faktisk ganske stor tro på dette, så ble nesten akkurat slik jeg så for meg :) 

 

Knallkule vinterfelger og dekkdimensjon.  :smile:

 

Men de røde caliperne passet ikke så godt med den fargen på felgene.

 

Takk skal du ha :) Kan være enig i det, hadde kanskje vært fint med mørkeblå calippere til de felgene, som på M5? Synes de røde står veldig godt til sommeroppsettet da, så kommer ikke til å gjøre noe med det riktig enda. Er et lite prøveprosjekt med denne fargen (og ikke minst holdbarheten på Foliatec), får ta en ny vurdering til sommeren når calipperne skal friskes opp uansett :) Kan fort bli en annen farge på vinterfelgene neste sesong igjen, det som er kjekt med foliespray.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt og gull er da farger som står veldig godt til hverandre, og er hyppig brukt i tradisjonell design. Er det forresten Foliatec sin kaliperlakk du har brukt?

Synes det så bra ut, men er ikke sikker på om jeg hadde "turt" å kjøre sånn. :)

Takk for det :) Husker ikke helt hvilken kalipperspray jeg har brukt, men er en standard type de selger på BilXtra, pluss at jeg har gått over med klarlakk fra Motip etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Var en kar fra Statens Vegvesen som brakk hånda mi da jeg vikarierte i mål i nest siste kampen, så fikk bare med meg siste kampen fra sidelinjen. Vi hadde en del mål vi måtte ta igjen på dere (var vel 7 mål, siden dere hadde flere scorede enn oss), pluss at dere måtte tape siste kampen, om vi skulle ha sjans på 2. plassen. Vi ledet 4-1 en periode og kjørte på i tilfelle dere skulle tape i fengselet, men etter to reduseringer og 4-3 handlet det bare om å sikre 3. plassen for oss. Godt gjort å få med seg et resultat i fengselet, det er tøffe oppgjør. Var faktisk første gang vi klarte å vinne der inne i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...