Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]


 Share

Anbefalte innlegg

Riktig i at det er Foliatec ja, valgte dette fremfor Plastidip da Foliatec skal tåle avfetting. Spent på holdbarheten utover vinteren. Forventer heller ikke at fargen kommer til å opprettholdes like godt, så har tatt med i beregningen at jeg må gå over med et kosmetisk strøk igjen før hver sesong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig i at det er Foliatec ja, valgte dette fremfor Plastidip da Foliatec skal tåle avfetting. Spent på holdbarheten utover vinteren. Forventer heller ikke at fargen kommer til å opprettholdes like godt, så har tatt med i beregningen at jeg må gå over med et kosmetisk strøk igjen før hver sesong :)

 

Når jeg hadde plastidip på mine vinterfelger så ble dem blasse i fargen selv om det ble ukentlig vask. jeg fant ut at en felgrens med syre i fikk tilbake fargen med engang, jeg vet ikke helt om det fungerer på Foliatec, men er vell verdt forsøket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått bestilt time på Bavaria for software-oppgradering på bilen :) Tenkte å oppgradere kart også (hvordan det gjøres rimelig via nettet skal jeg lese meg litt opp på), men er det kanskje noen forskjell på om det er best å oppgraderer kartet før eller etter software oppdateres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått bestilt time på Bavaria for software-oppgradering på bilen :) Tenkte å oppgradere kart også (hvordan det gjøres rimelig via nettet skal jeg lese meg litt opp på), men er det kanskje noen forskjell på om det er best å oppgraderer kartet før eller etter software oppdateres?

Hvor mye må du ut med for software oppgraderingen? Vurderer å gjøre det samme på min jeg også
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått bestilt time på Bavaria for software-oppgradering på bilen :) Tenkte å oppgradere kart også (hvordan det gjøres rimelig via nettet skal jeg lese meg litt opp på), men er det kanskje noen forskjell på om det er best å oppgraderer kartet før eller etter software oppdateres?

Det skal ikke ha noe å si om du oppdaterer det ene før det andre.

Så lenge du har E-Net kabelen, er oppdatering av kart veldig enkelt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...