Fahad Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Da synes jeg hvit bil med gold metallic felger ser enda heftigere ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 7, 2015 Forfatter Share Skrevet September 7, 2015 (endret) Ja, det blir det jo nå i oktober når vinterfelgene ryker på Endret September 7, 2015 av Walkabout dbekken, Fahad, Makky123 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Helt enig med fahad. Gull blir mye mer stilrent enn rødt. Nesten så jeg håper du skal til Oslo i løpet av vinteren slik at jeg får sett felgene på bilen Walkabout og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Voksne vinterfelger Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Ja, de blir utrolig bra! Husker jeg riktig i at det var plastidip? Blir ikke det litt lite holdbart når man må vaske bilen så ofte om vinteren? Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Er vel Foliatec på disse. Noe mer holdbart enn Plastidip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 Riktig i at det er Foliatec ja, valgte dette fremfor Plastidip da Foliatec skal tåle avfetting. Spent på holdbarheten utover vinteren. Forventer heller ikke at fargen kommer til å opprettholdes like godt, så har tatt med i beregningen at jeg må gå over med et kosmetisk strøk igjen før hver sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Ah, okei. Spent på å høre erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Riktig i at det er Foliatec ja, valgte dette fremfor Plastidip da Foliatec skal tåle avfetting. Spent på holdbarheten utover vinteren. Forventer heller ikke at fargen kommer til å opprettholdes like godt, så har tatt med i beregningen at jeg må gå over med et kosmetisk strøk igjen før hver sesong Når jeg hadde plastidip på mine vinterfelger så ble dem blasse i fargen selv om det ble ukentlig vask. jeg fant ut at en felgrens med syre i fikk tilbake fargen med engang, jeg vet ikke helt om det fungerer på Foliatec, men er vell verdt forsøket Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 9, 2015 Forfatter Share Skrevet September 9, 2015 Takk for tipset. Bare folien ikke flasser av så er jeg egentlig fornøyd, for da er det ikke så mye jobb som skal til for å få dem fine igjen med et par lag med spray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 10, 2015 Forfatter Share Skrevet September 10, 2015 Da har jeg fått bestilt time på Bavaria for software-oppgradering på bilen Tenkte å oppgradere kart også (hvordan det gjøres rimelig via nettet skal jeg lese meg litt opp på), men er det kanskje noen forskjell på om det er best å oppgraderer kartet før eller etter software oppdateres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 Da har jeg fått bestilt time på Bavaria for software-oppgradering på bilen Tenkte å oppgradere kart også (hvordan det gjøres rimelig via nettet skal jeg lese meg litt opp på), men er det kanskje noen forskjell på om det er best å oppgraderer kartet før eller etter software oppdateres?Hvor mye må du ut med for software oppgraderingen? Vurderer å gjøre det samme på min jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 Fastpris på 2500 fikk jeg høre hos bavaria Haugesund, ikke helt sikker på om det er verdt det men har nå nettopp gjort det med min e61. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet September 11, 2015 Share Skrevet September 11, 2015 Da har jeg fått bestilt time på Bavaria for software-oppgradering på bilen Tenkte å oppgradere kart også (hvordan det gjøres rimelig via nettet skal jeg lese meg litt opp på), men er det kanskje noen forskjell på om det er best å oppgraderer kartet før eller etter software oppdateres? Det skal ikke ha noe å si om du oppdaterer det ene før det andre. Så lenge du har E-Net kabelen, er oppdatering av kart veldig enkelt. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 11, 2015 Share Skrevet September 11, 2015 Oppdatering av kart er enklest via USB etter min mening, og vil absolutt anbefale å gjøre dette alle andre steder enn hos BMW. Har ingenting å si når dette blir gjort som nevnt. danskiii og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå