wSax Skrevet Januar 31, 2017 Share Skrevet Januar 31, 2017 Tror det er den "riktige" måten å gjøre det på. Når lykta følger chromelista ser det omtrent originalt ut for et utrent øye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Januar 31, 2017 Share Skrevet Januar 31, 2017 Denne DAB-appen, bruker du datatrafikk når du bruker den? Tenker på at hvis man hører mye på radio så vil man bruke mye data...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2017 (endret) 25 minutter siden, Mistermister skrev: Denne DAB-appen, bruker du datatrafikk når du bruker den? Tenker på at hvis man hører mye på radio så vil man bruke mye data...? Ja, bruker selvsagt datatrafikk. Det er vel regnet at man bruker omtrent 1GB per 6 timer nettradio Endret Januar 31, 2017 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2017 Synes ikke at LED-stripen var så pen på G30 som den er på for eksempel F12 (så litt rotete ut), så jeg avventer nok å gjøre noe med tåkelyset på min før jeg ser om @Stiandyb får til å ettermontere originale LED tåkelys, hvilket hadde vært den beste løsningen. Eventuelt er jo M550d-deksler også ganske pent, altså å fjerne tåkelyktene helt Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2017 Har bestilt større knott til iDrive-betjeningen på eBay, synes dette så ut som en smart løsning. Får se hvordan det ser ut når jeg får den, og hvordan kvaliteten oppleves. Den originale NBT-kontrolleren oppleves bedre enn det til CIC pga størrelsen, men det var en noe komplisert affære å ettermonterte NBT-kontroller (slik jeg egentlig hadde tenkt dersom det var plug and play), så derfor prøver jeg denne løsningen først. Blir spennende å se Ellers har jeg (eller @Saltkjelen) også en LCI-ramme rundt iDrive-skjermen som ligger og venter på å bli montert, får se når jeg får bilen østover og får montert denne, eventuelt om jeg ber Bavaria gjøre det ved neste service som blir i sommer en gang Reef89, fupsaker, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 10, 2017 Share Skrevet Februar 10, 2017 Tenkte å prøve det med Led-stripe på X6en, skal prøve å montere de nederst på fangeren. Blir litt som Hamann sin E71 Tenker å bestille denne: https://www.ekstralys.no/products/drl-led-stripe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2017 45 minutter siden, Fahad skrev: Tenkte å prøve det med Led-stripe på X6en, skal prøve å montere de nederst på fangeren. Blir litt som Hamann sin E71 Tenker å bestille denne: https://www.ekstralys.no/products/drl-led-stripe Personlig synes jeg de stripene der blir litt for små (juletre) - hva med heller bestille original BMW? http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/1713619 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 10, 2017 Share Skrevet Februar 10, 2017 55 minutter siden, Walkabout skrev: Personlig synes jeg de stripene der blir litt for små (juletre) - hva med heller bestille original BMW? http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/1713619 Problemet er bare om de er lange nok ? Tenkte å montere de på den nederste delen av plasten på fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiandyb Skrevet Februar 10, 2017 Share Skrevet Februar 10, 2017 (endret) 14 timer siden, Walkabout skrev: Synes ikke at LED-stripen var så pen på G30 som den er på for eksempel F12 (så litt rotete ut), så jeg avventer nok å gjøre noe med tåkelyset på min før jeg ser om @Stiandyb får til å ettermontere originale LED tåkelys, hvilket hadde vært den beste løsningen. Eventuelt er jo M550d-deksler også ganske pent, altså å fjerne tåkelyktene helt Må desverre skuffe deg her altså.. Innfestningen på lyktene var helt annerledes en det som BMW oppga, og lyktene passet dermed ikke. For å få til dette så må jeg ha facelift frontfanger, facelift LED hovedlykter og mulig nytt panser (?) Uansett så ga jeg meg på dette forsøket og returnerte lyktene, vil ikke begynne å lage til noe halvdårlig løsning på en så flott bil. Spennende å se hva dere kommer opp med som løsning til slutt Endret Februar 10, 2017 av Stiandyb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2017 9 timer siden, Stiandyb skrev: Må desverre skuffe deg her altså.. Innfestningen på lyktene var helt annerledes en det som BMW oppga, og lyktene passet dermed ikke. For å få til dette så må jeg ha facelift frontfanger, facelift LED hovedlykter og mulig nytt panser (?) Uansett så ga jeg meg på dette forsøket og returnerte lyktene, vil ikke begynne å lage til noe halvdårlig løsning på en så flott bil. Spennende å se hva dere kommer opp med som løsning til slutt Hmm, var det jeg fryktet ja! Takk for at du sjekket ut dette Jeg får "forske" litt videre og se hva jeg ender opp med til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2017 G30 vs F11 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 11, 2017 Share Skrevet Februar 11, 2017 Vi får forske litt på LED-tåkelys, Ray! Jeg nekter å tro at det er så mye som skal til for å få disse LED-tåkelysene til å virke. Hadde jeg hatt M-sport på F11en som nettopp ble kjøpt, så hadde jeg vært i gang med prosessen allerede. Ellers blir det spennende med ny iDrive-knott og når vi får på plass LCI CID-rammen. ogee1 og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 11, 2017 Share Skrevet Februar 11, 2017 1 time siden, Walkabout skrev: G30 vs F11 Da var det deg jeg møtte i rundkjøringen rett ved Bavaria, hadde nettopp vært der selv og kikket Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 11, 2017 Share Skrevet Februar 11, 2017 2 timer siden, Walkabout skrev: G30 vs F11 F11 er jo bare milevis tøffere!! StigJ, sandersander, VHaugen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2017 Godt med litt hvitt underlag igjen ogee1, StigJ, Fahad og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå