Gå til innhold

Fredrik 90 sin F10 530d Solgt!! Takk for alt..


Anbefalte innlegg

..også skrev han fanger(e), så regner med både M-sport foran og bak :) Godt valg!

Morro med reisebrev, morro lesning! Så ut som en bra tur!

Leser det som at du fikk en glimrende anledning til å ettermontere M-sport opptikk som du bil benytte deg av.Fint reisebrev, ser du som en trivelig tur :)

Kul tur! Dumt ingen av mine venner vil dra på sånn tur... "nei bror vi drar til riga...heftig party der!" :P

Skulle ønske noen kjøre inn i min bil.... trenger ny bakfanger...

Det så ikke jeg, så da som resten regner jeg med at det er M sport rundt hjørnet. :)

Mange takk for hyggelige tilbakemeldinger :) Turen var helt konge bra, sykt mye moro med bil, god mat, flotte folk, gromme biler og fine steder. Som dere har skjønt så blir det nå M-sport fangere foran og bak samt skjørter, hadde ikke planlagt dette på en stund men når jeg før bakfanger og lakk på den "gratis" så var det ikke noe å lure på. Er glad for at jeg ble påkjørt av en i reisefølge og ikke en random tysker, samt at jeg ikke havna i bakfangernen på M5en.

Så ut som en veldig morsom tur, spesielt med tanke på at dere var så mange biler. :)

Forresten, Scandinavian Park og Citti Park er to forskjellige kjøpesentre/butikker, som ligger to helt forskjellige plasser. :)

Ja halve moroa var jo å være mange biler, litt kult å kjøre en skikkelig BMW parade nedover Autobahn :) Ble litt småkonkurranser oss i mellom, 530en er jo ett beist på mellomakselerasjoner så i mellom 100-200 km/t hang den mer en fint på både M3 og M5. Toppfarten ble forøvrig målt til 251 km/t på GPS, gikk egentelig veldig stødig og fint opp til den hastigheten før man stanger i fartsperra...

Jeg vet at de to sentrene er forskjellige fra hverandre, men jeg har alltid bare kalt hele området for "Scandinavian Park". Men det blir vel litt feil ja ;)

Er det ikke litt trøttende å kjøre så langt alene i bilen?

Nei faktisk ikke, vi hadde walkitalkie i hver bil så vi holdt hele tiden kontakten, det er også nødvendig hvis noen vil stoppe eller noe dukker opp. Også er det jo mye køddsnakk på "sambandet" også så underholdningen er sikret ;) Er koselig når jeg og dama er på tur også, men det er jo ikke til å komme unna at ho er ett aldri så lite "håndbrekk" :P Det var litt deilig å slippe...

Kjempefine bilder av en artig tur. Litt av en gjeng som var på biltur. Morsomt at du postet bildet av GS' en også... :)

Mange takk for det :) Ja det er en flott gjeng, er for det meste likesinnede BMW entusiaster men ett par av dem var ganske hardbarkede Mercedes entusiaster og det ga rom for interessante diskusjoner av og til. Vi ble i imidlertid alltid enige :) GSen måtte jeg ta bilde av, den var så si mint condition og eiern var en skikkelig allrigt kar som jeg og vi pratet lenge med. Som han eldste i følget sa så var jo dette biler vi hatet på 80 tallet fordi de var fæle, men nå i dag blir vi bare glade av å se dem igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du leverer som alltid Fredrik! En slik tur er jeg veldig klar for! ★sent from my wifi microwave★

Ja jeg må jo dele morsomhetene her synes jeg, setter pris på når andre gjør det :) En slik tur må du absolutt få tatt deg med 540en ;)

Men nå merker jeg at jeg vil ha bilen tilbake, begynner å bli lei av å kjøre Volvo nå :P

post-47692-0-07675400-1413234787_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har bilen det du ville ha fra starten av :P

 

Hehe, ja det har du helt rett i :) Mangler bare X-drive nå så er vi der :P

 

Dette ble bra Fredrik uten tvil.:)

Ble liksom en annen bil.

 

Takker for det :) Ja det har mye å si, bilen var veldig fin før men nå har den blitt litt mindre gubbete ;)

Det ble veldig bra. Mangler bare M spoileren ;)

Takker :) Ja jeg blir ikke helt enig med meg selv egentelig ang den leppa på baklokket, jeg vil jo ha bilen komplett så det blir vel kanskje en slik også. Verkstedet har jo lakkert diffusoren bak i bilens farge, noe som jeg ikke helt blir enig med meg selv om jeg liker. Denne skal vel være sort blank, burde jeg gå å få retter dette? Samme gjelder sorte eksos stusser og gitteret i framfangeren. Ettersom jeg har Stop & go cruise så skal det være ett "slett" felt som skjuler radaren bak dette gitteret, nå har de bare montert den bak gitteret uten dette slette feltet på midten. Burde jeg skaffe riktig eller skal jeg bare drite i det så lenge det fungerer?

post-47692-0-77303700-1413469936_thumb.j

Ellers så vet jeg iallfall at jeg skal ha M-sport instegslister og kanskje M deksel på rattet. Satser også på å skaffe 351 i 19" eller Zito WP 111 i 20" til sommerdekkene, felgene som står på nå blir iallfall vinterfelger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...