Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Snagg30 skrev:

Var ikke klar over det var mulig å få de med manuell. 
 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=174755584

Fikk manuell på noen av motoralternativene til både F10 og F11 ja, men er nok svært få som har kjøpt det.

Tror jeg fortsatt kan telle på én hånd hvor mange jeg har sett her til lands. En av de er en 535i F10 (tror den er på Finn nå), resten har vært 520d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daniel. skrev:

Fikk manuell på noen av motoralternativene til både F10 og F11 ja, men er nok svært få som har kjøpt det.

Tror jeg fortsatt kan telle på én hånd hvor mange jeg har sett her til lands. En av de er en 535i F10 (tror den er på Finn nå), resten har vært 520d.

Tror den her er første jeg noen gang har sett, men for all del bare gøy at folk velger helt etter egne ønske :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Snagg30 skrev:

Tror den her er første jeg noen gang har sett, men for all del bare gøy at folk velger helt etter egne ønske :) 

Absolutt. Men vil tro det gjør de noe tyngre å selge her til lands hehe.

Ser ut til at det er totalt 6 F10/11 til salgs nå med manuell kasse. 4 stk 520d og 2 stk 523i.

Så det sier vel sitt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Snagg30 skrev:

Det kan jeg skrive under på når det gjelder Xdrive :) :) :) 

Jepp. 

Merker dette med xDrive selv, men av andre grunner. For meg er det uaktuelt å ha, og da er det fort ganske vanskelig å finne noe av interesse hvis jeg f.eks ser etter F3x eller F1x.

Det er liksom enten kjip motor og bakhjulstrekk, eller stor motor og firehjulstrekk.

Sikkert over halvparten av de med xDrive bil kunne klart seg mer enn godt nok med en bakhjulstrekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker 535i-en F10 med manuell. Var edruelig priset, men noe kjipt utstyr som mange vil si. Jeg tror det har mest å si om man går fra en bil med mye utstyr eller ikke. Er man ikke så veldig kresen på å ha ditt og datt så tror jeg det ville være en meget kul bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, E.C. skrev:

Husker 535i-en F10 med manuell. Var edruelig priset, men noe kjipt utstyr som mange vil si. Jeg tror det har mest å si om man går fra en bil med mye utstyr eller ikke. Er man ikke så veldig kresen på å ha ditt og datt så tror jeg det ville være en meget kul bil.

Jepp, var den jeg så. Husker sist den var til salgs også.

Sølv, sånn ca. skrapt for utstyrt, men manuell og 535i. Mange som liker slikt også, spesielt de som er "anti" alt av duppeditter og utstyr 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig så kjørte jeg E46 en liten periode høst/vinter og klima hadde skruknotter. Det funka ikke så bra med auto, men det var digg å kunne justere alt på 3 knotter i løpet av 2 sekunder. I E61en nå må man i iDrive for å velge om dysa i midten skal blåse varmt eller kaldt, ganske useless når det er +3 på vei til jobb om morgenen og +15 og enda høyere inne i bilen som har stått i sola på veien tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, E.C. skrev:

For å være ærlig så kjørte jeg E46 en liten periode høst/vinter og klima hadde skruknotter. Det funka ikke så bra med auto, men det var digg å kunne justere alt på 3 knotter i løpet av 2 sekunder. I E61en nå må man i iDrive for å velge om dysa i midten skal blåse varmt eller kaldt, ganske useless når det er +3 på vei til jobb om morgenen og +15 og enda høyere inne i bilen som har stått i sola på veien tilbake.

Nå sporer vi litt av her, men det var én av mange grunner til at jeg ville tilbake til E39 fra E61, hele idrive var jeg veldig misfornøyd med generelt - og endte på X5 :P

Har du 5.2 mill på bok og er interessert i en spesiell bil, kan denne nevnes. 

https://www.finn.no/201361885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel. skrev:

Merker dette med xDrive selv, men av andre grunner. For meg er det uaktuelt å ha, og da er det fort ganske vanskelig å finne noe av interesse hvis jeg f.eks ser etter F3x eller F1x.

Er du imot xDrive pga driftskostnader eller mer kjøreegenskapene? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Solberg93 skrev:

Er du imot xDrive pga driftskostnader eller mer kjøreegenskapene? :) 

Har sjeldent/aldri bruk for det. 

Dårligere utvalg av senk og kan få problemer på grunn av senk.

Drivaksler som ryker foran (tror ikke dette er noe stort problem på 1-4 serien?). 

Mye styr i sammenheng med dekk dimensjoner, og slitasje på grunn av alt dette med rulleomkrets. 

Fordelingskasse problematikk (ikke alle som har dette da). 

Kjøreegenskaper kan jeg ikke akkurat si så mye om da jeg ikke har kjørt noen xDrive bil over lengre tid. 

Det har sine fordeler og bakdeler når det kommer til det. 

Dette er bare min mening og oppfattelse av dette med xDrive 🙂 Helt sikkert mange som er uenig og har en helt annet syn på det 😁

xDrive blir det nok ikke på meg, med mindre jeg av en eller annen grunn skulle hatt meg en SUV. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...