Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Skulebollen skrev:

Det er ikke få ganger jeg har sittet sene kvelder å kikket på de CLene der, skikkelig kule biler. Mye bang for the buck i den der 😎

Det her er heller ikke gale penger for en skikkelig lukusdoning. Har sett dem til under 300 000,- også men da eldre og med lang kjørelengde. Disse er billige å ta inn nå ser jeg

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=220033430

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er flere som ser på CL ja 😅 såg på akkurat de to der i går og har lagret flere SL r129. Og alle disse ryker fort! 

CL 55 amg var drømmebilen etter 550 maranello og foran e39 m5 for meg i 99. Må vel snart bli realisert en slik drøm, og merker dette med alderen når man blir eldre at man trekkes mer og mer mot mb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Evopower skrev:

Vi er flere som ser på CL ja 😅 såg på akkurat de to der i går og har lagret flere SL r129. Og alle disse ryker fort! 

CL 55 amg var drømmebilen etter 550 maranello og foran e39 m5 for meg i 99. Må vel snart bli realisert en slik drøm, og merker dette med alderen når man blir eldre at man trekkes mer og mer mot mb. 

Akkurat R129 klarer jeg ikke, synes de er forferdelig fæle....ser ut som avkommet til en W124 og en E30 Cab 😂 

Jeg har nok også blitt litt farget av disse CLene fra da jeg i barndommen satt å bladde i Auto Motor und Sport. CL500 var liksom the boss, husker også innslaget på Autofil og hvor rått det var å kunne starte bilen med en knapp på toppen av girspaken. CL er liksom greit i min bok ettersom BMW ikke har noen konkurrent til denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Akkurat R129 klarer jeg ikke, synes de er forferdelig fæle....ser ut som avkommet til en W124 og en E30 Cab 😂 

Det har jeg ikke tenkt over, men ser hva du mener 😅

grunnen til at r129 er på lista er prisene på disse nå om dagen. Så lavt priset klassiker, som akkurat så vidt går klar av frisørstempelet, kan være en god investering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R230 har jeg virkelig fått sansen for. Dette var en bil som jeg vokste opp med i min barndom/ungdomsår, husker det var stor ståhei når den kom med ståltaket sitt. Har alltid sett på den som mer en GT-bil enn en sportsbil, og det er vel kanskje også riktig. Så stod vi parkert ved siden av en SL500 på ferja her på tampen av sommerferien, og det er en utrolig lekker bil, spesielt med taket nede. Så lav og bred.

Har faktisk to kollegaer som har hver sin R230 SL55AMG, der den ene er det som ser ut som en absolutt mint condition i sølv metallic, med de typiske doble 5-eikede felgene lik den på bildet. At disse kommer til å se en verdiøkning etterhvert er jeg ikke i tvil om. De er også 20 år i år... :)

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=327279757&colors=SILVER&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=103&maxFirstRegistrationDate=2005-12-31&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&searchId=1f30ab2b-506b-40f2-957d-62d6b358ce89

$_20.jpg

 

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...