Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Det bryr meg overhode, om jeg skal ha bilen eller ei... Selger bestemmer alltid prisen selv og må selv ta konsekvensen med et langvarig salg dersom bilen er priset for høyt i forhold til markedet.

Det eneste grunnen til at jeg ser det blir postet i denne tråden altså at bilen kostet mere før, er vel fordi det bare er artig og se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig, om man legger ut bilen dyrere enn forrige eier gjorde bør man forbedre/reparere etc noe på bilen imo :)

 

Så det er forrige eier som er fasiten her altså?  Du mener at hvis jeg selger Z4en min for 200k så kan ikke nestemann selge den for 300k som er den mer reelle verdien?

 

Nei, du får ikke kjøpe Z4en min for 200k :P Ikke 300k heller  :evillol:

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er forrige eier som er fasiten her altså?  Du mener at hvis jeg selger Z4en min for 200k så kan ikke nestemann selge den for 300k som er den mer reelle verdien?

 

Nei, du får ikke kjøpe Z4en min for 200k :P Ikke 300k heller  :evillol:

 

Nå er det jo snakk om billigbiler og slapp av Z4n din er uinteressant hahaha ! er den nye som gjelder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo snakk om billigbiler og slapp av Z4n din er uinteressant hahaha ! er den nye som gjelder :)

 

Men hallo! Den nye er jo roadster!  [-X  Stor og tung :P

 

 

:love:

http://www.carthrottle.com/post/the-new-bmw-z4-sure-is-fast-but-its-the-old-coupe-thatll-blow-you-away/

 

 

Men nok avsporing. Godt vi alle er forskjellige  :kose:

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med å skjule skilt nr? :)

Jeg skjønner det hvis man har noen gromme deler på bilen sin og kanskje ikke låst/lukket garasje.

Det skjedde meg, huset mitt brant og bilde med m5 felgene kom i avisa et par dager senere var de vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lurt å sladde regnr og være sparsom på navn/adresse på finn. Kriminelle, både norske og polakker, bruker siden til å lete opp fine biler og deler. Altfor mange har fått besøk i garasjen, inne i huset og opplevd at bilen forsvinner rett etter at de har lagt ut annonse på finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...