Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Alcantara er ikke skinn nei. Det er syntetisk materiale. Semsket skinn er jo litt lignende alcantara. Det er en type skinn og et naturprodukt.

Jeg hadde valgt alcantara over skinn hadde jeg hatt valget.

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full original m pakke har mye å si på pris. Det er to ganske forskjellige biler med og uten. Videre så er det jo ikke tvil om at alcantara er å foretrekke foran skinn. Det er også dyrere (var iallefall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alcantara er ikke skinn nei. Det er syntetisk materiale. Semsket skinn er jo litt lignende alcantara. Det er en type skinn og et naturprodukt.

Jeg hadde valgt alcantara over skinn hadde jeg hatt valget.

Greit med en oppklaring ;) så veldig ut som stoff synes nå jeg, men da lærte Jeg noe i dag og.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg synes de ligger veldig høyt i pris jeg. Man nærmer seg ei grense rent prismessig for "hvor mye bil", eu ok, diesel, man kan få for pengene. Differansen opp til e60 er også ganske stor, og en sliten e60 er byr ikke på så mye mer enn en sliten e39. e39 har jo vært i fritt fall i pris ei stund, for nå å være på litt vaklende grunn. Prisene er litt "overalt", og det er tydelig mange drømmere på helt vanlige biler.

Det som i alle fall er sikkert er at shattered og andre som måtte tenke det samme tar smertelig feil når det gjelder de originale m sport (FULL - ORIGINAL) bilene. Disse ligger alltid mye høyere i pris, og har alltid gjort det (det er altså ikke noe særegent for e39). En sliten e39 = uinteressant. En unormalt velholdt e39 = interessant til riktig pris. M sport e39 = interessant . Velholdt e39 m sport = veldig interessant.

Og sånn er det nok for de fleste entusiaster når de surfer gjennom hundrevis av e39 annonser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Det er helt sant. Tenkte ikke på at det sto M-sport overalt i annonsen. Tror jeg skal ta en titt på den bilen.

Hvis det er den sølvgrå til 79K du snakker om nå, så er det litt rust på den. En del på glassluka og litt i hjørnene under baklyktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...