Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til denne? Gikk for rundt 230k for noen mnder siden. Motoren har gått litt ujevnt før, men problemet ble vist fiksa. Men nå er det lambdasonde det er noe galt med. Er dette alvorlige problemer? Leste på google at en med lignende problemer endte opp med byttemotor fra bmw. 

21_1768222603.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, kortsluttning skrev:

Noen som kjenner til denne? Gikk for rundt 230k for noen mnder siden. Motoren har gått litt ujevnt før, men problemet ble vist fiksa. Men nå er det lambdasonde det er noe galt med. Er dette alvorlige problemer? Leste på google at en med lignende problemer endte opp med byttemotor fra bmw. 

21_1768222603.jpg

 

Er medlem på E92/E93 UK på Facebook, og de griner over feil på N53 og N54 hele tiden. Holdt på å kjøpe denne/en annen E93 325i(N53) tidligere i år så gjorde litt research først, endte med at jeg droppet hele greia.

Her er det jeg har fått med meg(som klages mest over på internett):

Coiler og injektorer burde være byttet. Disse byttes etter ca 100000km.

- Random overheat

- Feil på drivstoffpumpe

- Tikking fra motor

- Feil med kjølesystem(oljekjølingssystem)

Også var det noe mer, jeg ikke husker i farta.

 

Prisene på E92 i dag er helt skrudde, solgte min e92 325d ganske bra utstyrt(stor idrive CCC, sportseter, takluke, manuell, etc) for 260.000kr med 90000km på telleverket, følte det var en veldig god salgspris ettersom jeg hadde kjøpt den på 70000km til 240.000kr. Dette er ca 2 år siden. I dag selges lignende bil for rundt 300.000kr, helt tullete. Kanskje det har noe med at det er en "kul ungdomsbil" og de tenker ikke så mye over pris når de forelsker seg i den, og det presser prisen opp.

Endret av Popza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...