Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Kruste skrev:

Billig for den som skrur litt selv.

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=83901568

 

2 timer siden, Hawkon88 skrev:

Det kommer an på feilen.. fin bil i det minste..

Det der vil jeg påstå var billig uansett hvordan man vrir og vender på det. Selv om man må få tak i byttemotor (og da hadde man selvfølgelig valgt 530i-motor :D) har man fortsatt en rimelig bil.

Ligger forøvrig en N53 delemotor til salgs her inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, -Erik- skrev:

Er det så fryktelig rart da? Bilen er en original 318 som helt sikkert er vist og godkjent ombygget hos statens vegvesen. Det betyr ikke at de endrer type i hverken det fysiske vognkort, ei heller det elektroniske. 

Det gjøres store forskjeller fra kontor til kontor, også endringer over tid. Dvs at så lenge det står i merknader i vognkortet at den er godkjent ombygget med gitte spesefikasjoner så er den det. For 10-15 år siden var det vanling å endre type, dette tror jeg samtlige har gått bort ifra. Noen endrer motorstørrelse og effekt, mens andre skriver kun i merknader. 

Er den godkjent ombygget så er den det, uansett på hvilke måte det blir endret/skrevet i vognkortet. 

Hehe, take it easy dude ;) Mente bare det var littrart, jeg. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, awt skrev:

 

Det der vil jeg påstå var billig uansett hvordan man vrir og vender på det. Selv om man må få tak i byttemotor (og da hadde man selvfølgelig valgt 530i-motor :D) har man fortsatt en rimelig bil.

Ligger forøvrig en N53 delemotor til salgs her inne. :)

Er det mye jobb å bytte motor på e60 eller er det nesten samme greier som på e39? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...