Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Ivrig86 skrev:

Hva er den ikke har da? Ja eksosen ser ut til å stå ganske langt ut ja å M5 merke skal selvfølgelig av eventuelt!!! Hehe

ser iallefall bra ut på bildene men trenger ikke være fin i virkeligheten forde vet jeg 😂 

Prisen var ikke så værst heller så. Skal se på den etterpå

Den mangler seteventilasjon (453)  :P prikePirke. Ja var veldig billig faktisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Ivrig86 skrev:

Kunne fint solgt den for endel mere enn det der!

Kunne den sikkert :) Men 520i er jo ikke akkurat den mest ettertraktede motoralternativet :P

Nordmenn er jo så glad i diesel, og vi andre vil jo helst ha litt større motor hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, awt skrev:

Skulle bare mangle, den har jo ikke koppholdere. :)

Skulle klart meg uten koppholdere hvis jeg hadde spart 40000 - 60000kr :) 

Nå, Hawkon88 skrev:

Rart det der, hvor godt e61 med x drive holder seg i pris. det er vel snakk om 100 000kr ekstra bare for å få firhjulstrekk.. i tillegg koster a6 med quattro omtrent det halve!

 

 

Ja, enig. Tydeligvis ettertraktet bil på bruktmarkedet. Alltid likt den veldig godt, og hvis man får tak i 2009-2010 godt utstyrt så virker de fortsatt ikke så gamle synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok valgt e61 fremfor quattro om det var valgalternativene, da det objektivt sett er en bedre bil, men jeg hadde nok heller valgt e70 i den prisklassen, hvis man ikke skal ta hensyn til forbruk og slike ting. Jeg syns hvertfall at e61 xdrive er minst 50 000kr for dyr, men det er jo tydeligvis andre som mener annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger og E61 LCI fremfor A6 quattro. Virker mye mer moderne, bare se på BMW's iDrive mot Audis fra rundt 2009-2010. 
E70 i den prisklassen synes jeg virker for gammel og utdatert, før den fikk facelift. Men de blir alt for dyre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Reef89 skrev:

Den mangler seteventilasjon (453)  :P prikePirke. Ja var veldig billig faktisk..

Var å så på den igår. Dessverre er det dama hans som bruker den daglig... Såååå det har jo sine negative sider 😂 Er litt her og litt der som må lakkeres Pga småskader og riper. 

Frontfanger, panser, høyre forskjerm, høyre sideskjørt og bakfanger bør lakkeres for at den skal bli strøken. 

Så har lagt inn et bud ved henting på fredag siden den skal eu godkjennes da. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Gabz skrev:

Dette må være et av de mest jalla "luftfilterne" jeg har sett.. Setetrekkene og helhetsinntrykket hjalp ikke heller :P

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=84563714

Liker også hvordan det står at det er M50B25 innsug, men det er jo ikke det heller. 

Dyr var den også. Du har rett, det der er M52 innsug. Blir ikke overrasket om det er M52B20 i den også, så har enten nåværende eller tidligere eier vært en liten luring og bare sagt det for å overtale en potensiell kjøper. Eksosen er jalla festet, nåværende eier røyker så det har sikkert blitt røyka i bilen, styr unna for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...