Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Peak skrev:

Ikke helt enig. En gammel E12 som har stått i 15 år, mest sannsynlig trenger motoroverhaling, rustsveising og mye småfiks og har dyre/lite tilgjengelige reservedeler, så blir det neppe billig/kupp, spesielt ikke når man har blåst 40000kr før man er i gang med et slikt prosjekt. Selgeren har vært bruktbilselger i gode 20 år mener jeg, og har vært borti disse før. Hvis han mener den er et repobjekt/restaureringsobjekt burde den egentlig ikke koste mer enn 15000kr.

En annen ting er at restaurerte/bra E12 ikke er verdt en skit på bruktmarkedet og er ekstremt tungsolgte. Så her må man virkelig være entusiast og vite fra dag en at man vil hive penger ut av vinduet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Marius2002 skrev:

Den så fin ut og om km-stand er riktig og den er like fin som den ser ut som vil jeg tro det er mye bil for pengene :) Den poppet opp hos meg også tidligere da jeg har lagret E46 ix/xd som et søk :) 

Var solgt i går da jeg ringte på den😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=86019427

 

Noen meninger? Synes det virker for billig til å være sant - tilsvarende biler ligger til 30-50 med lik km . Ser at varmeapparatet står på 32 grader, kan jo være for å vise at det funker, men :huh:

Ser jo grei ut (hadde fjerna lyktesenken med en gang) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Shattered skrev:

https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=86019427

 

Noen meninger? Synes det virker for billig til å være sant - tilsvarende biler ligger til 30-50 med lik km . Ser at varmeapparatet står på 32 grader, kan jo være for å vise at det funker, men :huh:

Ser jo grei ut (hadde fjerna lyktesenken med en gang) :P

Trenger ikke å være noe feil med den, du kan vel bare ta en tur og se på?

Det kan hende at det var dugg på ruta, da skrur mange folk alt på MAX. Ser jo at det blåses på ruta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Werther skrev:

Ikke helt enig. En gammel E12 som har stått i 15 år, mest sannsynlig trenger motoroverhaling, rustsveising og mye småfiks og har dyre/lite tilgjengelige reservedeler, så blir det neppe billig/kupp, spesielt ikke når man har blåst 40000kr før man er i gang med et slikt prosjekt. Selgeren har vært bruktbilselger i gode 20 år mener jeg, og har vært borti disse før. Hvis han mener den er et repobjekt/restaureringsobjekt burde den egentlig ikke koste mer enn 15000kr.

En annen ting er at restaurerte/bra E12 ikke er verdt en skit på bruktmarkedet og er ekstremt tungsolgte. Så her må man virkelig være entusiast og vite fra dag en at man vil hive penger ut av vinduet...

God poeng Werther, redd du har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...