Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, hanzhe skrev:

Det synes jeg var skamdyrt for en '99 med rust og 188k km. 

joa, forsåvidt, men hva er det som er mye rust? Dette ble tidligere diskutert i en tråd i går tror jeg. Syns den så ut som en veldig pen e39. Hvis man tar alder og km i betraktning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tennbrikket skrev:

joa, forsåvidt, men hva er det som er mye rust? Dette ble tidligere diskutert i en tråd i går tror jeg. Syns den så ut som en veldig pen e39. Hvis man tar alder og km i betraktning.

Ser absolutt ut som en grei E39, men her er det snakk om en 18 år gammel 528 til nesten 100 000. Da er all rust for mye rust. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Walkabout skrev:

https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=90485325

"Godt utstyrt med blant annet (...) Pre-LCI"...

Syke priser på e92, går jo opp i pris? Solgte min topputstyrte e92 pre-lci 325d(manuell) med ca 90k på tellerverket, for TRE år siden til 20000 mindre enn den der. #ungdomsbilerassss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Popza skrev:

Syke priser på e92, går jo opp i pris? Solgte min topputstyrte e92 pre-lci 325d(manuell) med ca 90k på tellerverket, for TRE år siden til 20000 mindre enn den der. #ungdomsbilerassss

Ja, jeg reagerte også på høy pris. Synes E92 holder seg altfor høyt i pris, men hvis markedet er villig til å betale disse prisene så... Får jo en velutstyrt F10 520d fra 2011 med rundt 120k på telleren til samme prisen omtrent nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Walkabout skrev:

Ja, jeg reagerte også på høy pris. Synes E92 holder seg altfor høyt i pris, men hvis markedet er villig til å betale disse prisene så... Får jo en velutstyrt F10 520d fra 2011 med rundt 120k på telleren til samme prisen omtrent nå.

Aldri skjønt det der.. Siklet på E92 lenge, men å bokstavelig talt betale 3x mer enn E90 blir så dumt. Man får jo veldig mye mer bil i en F10 til samme pris.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...