Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Bækkmann skrev:

Tenkte det samme selv. Bilen ser jo utrolig fin ut, og har vel så og si alt av utstyr? Vet egentlig ikke hva man kan kreve for noe slikt.

ser ut som en kjempe fin bil, hadde vurdert den selv hvis jeg var på utkikk etter noe nytt. Men jeg ga 30.000 mindre for en 540 med nesten samme utstyrsliste og bare et år eldre. 

kan få mye tøft med større motor til den prisen, men ikke like mye utstyr da desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Clutch skrev:

 

Utstyr er vel ikke det største problemet. Mye kan enkelt ettermonteres :) Selv mener jeg at motor og chassis i god stand er mer verdt en utstyr. Det florerer jo av delebiler med utstyr som kan relativt enkelt ettermonteres :) Samtidig så er det jo mange som vil kjøpe en bil for å sette seg inn å kjøre. Ikke for å demontere massevis av deler osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo b28 med M50-innsug, men så er det oljefilterhus fra M50, så det kan hende noe mer er gjort, men jeg ser neppe for meg noe særlig over 220hk max. 100% LSD finnes jo ikke, da er det sveisa. De mest "agressive" LSD-ene er kanskje opp mot 70%, 25-50% er det vanligste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, romundblakstad skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=96046387

noen som vet om denne/tanker om denne?

Ser absolutt ut som en av de bedre e36'er ut ifra bildene, samt fin km-stand, men alltid vanskelig å bedømme en bil kun ut ifra bildene, ikke den letteste fargen å se hvor vidt der er rustdannelser rundt om heller på bildene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8. mai 2017 at 18.23, Clutch skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=95989231

flere enn meg som syntes dette er stiv pris til "bare" en 525 å være?

Neeeh egentlig ikke... Hørtes veldig bra ut! Å ser iallefall veldig bra ut på bilder selvom di kan juge. Fine E39 er det ikke mange igjen av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...