Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47193880&searchclickthrough=true

Fornuftig priset 540. Er nok en god del arbeid, men for den som kan litt er dette sikkert ikke noe dumt kjøp.

 

Gi

 

Hysj, den har jeg håp om å kjøpe når min blir solgt :lol:

 

 

da bør du ikke vente for lenge, jeg så litt på en 535 98 modell i fjor som det var byttet motor på, bilen var kjørt over 300 mens motoren var gått ca 160 000 tror jeg, den gikk meget billig til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe stas å ha en 540 uten faceliftlykter, m-fangere osv vell? I tillegg er der skader på karosseri ut i fra bilder.

Hvorfor er ikke det stas, da skiller man seg jo ut ifra mengden av andre E39 540er :) Heller en clean og original sleeper enn noe som ser ut som en oppjassa 523I ;)

 

faceliftlykter og m-fanger er oppbrukt...

Helt enig! Jeg mener selvsagt ikke at facelift og M-sport er stygt, langt derifra men litt oppbrukt på preface E39 er det dog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeelt 100% enig..

 

Uansett, nå til dags er det mer "spesielt" å rocke preface utseendet. Fatter ikke hvorfor folk mener det er så kult å ligne alle andre.

Finnes jo ca en million tråder her der prefacebiler går gjennom den samme gamle regla! Faceliftlykter, m-plast, "karbon"film på lister, 4k kroners coilovers, highendfelger pusset opp av en eller annen østeuropeer, varmluftsfilter og sepåmegeksos.

 

Dette er grunnen til at fine bilmodeller som E39 dør ut. Før tenkte jeg at typiske ungdomsbiler har kortere vei til sitt endelikt pga dårligere økonomi og hardere bruk, men det skyldes vel mer feil prioriteringer. Neste gang du ser en oppskriftsmessig utført E39 med en ungdom bak rattet, tenk på hvor synd det er at denne mest trolig er borte fra veiene innen kort tid. Det hjelper ikke at bilen ser bra ut når det blir for dyrt å få bilen gjennom nok en EU-kontroll pga årevis med feilprioriteringer og halvveis løsninger for kjappere tilgang til småripsens inner sanctum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer nok, men lyden man får fra bensinbilen kontra dieselbilen når man drar på veier opp for dette. :)

Sant det du sier her ;-) Var å prøvde en 640i Grand Coupe i dag. Vet hva jeg skal ha innen 1 års tid nå  :bounce: Fantastisk bil på alle måter.

post-40035-0-62335500-1396711306_thumb.j

 

 

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47193880&searchclickthrough=true

Fornuftig priset 540. Er nok en god del arbeid, men for den som kan litt er dette sikkert ikke noe dumt kjøp.

Var innom å så på denne i dag, gadd ikke engang prøve den. En del rust her og der, og tror en hobby lakkerer har prøvd seg på noe som ikke ble pent i det hele tatt under bakluken. Mellom bakfanger og bakluken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det du sier her ;-) Var å prøvde en 640i Grand Coupe i dag. Vet hva jeg skal ha innen 1 års tid nå  :bounce: Fantastisk bil på alle måter.

Tøft, hvordan syntes du bilen var i forhold den du har? Om du ser bortifra motor naturligvis. :)

 

Innen det året må du forøvrig lære deg at de heter Gran Coupé, uten "d". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft, hvordan syntes du bilen var i forhold den du har? Om du ser bortifra motor naturligvis. :)

 

Innen det året må du forøvrig lære deg at de heter Gran Coupé, uten "d". :)

 

Haha, ja får vel det da :)

 

Den var relativt "lik" men mer sportslig på en måte. Sitter vel litt lavere i 6 serien føltes det ut som, så den opplevdes litt mer sportslig. Men med samme komfort som i 5 serien. Selv om 6 serien GC er ganske stor føltes den litt mindre en 5 serien, men det har nok med rom følelsen inne i coupé å gjøre.

Komfortsetet var mye bedre en sportssetet hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeelt 100% enig..

Uansett, nå til dags er det mer "spesielt" å rocke preface utseendet. Fatter ikke hvorfor folk mener det er så kult å ligne alle andre.

Finnes jo ca en million tråder her der prefacebiler går gjennom den samme gamle regla! Faceliftlykter, m-plast, "karbon"film på lister, 4k kroners coilovers, highendfelger pusset opp av en eller annen østeuropeer, varmluftsfilter og sepåmegeksos.

Dette er grunnen til at fine bilmodeller som E39 dør ut. Før tenkte jeg at typiske ungdomsbiler har kortere vei til sitt endelikt pga dårligere økonomi og hardere bruk, men det skyldes vel mer feil prioriteringer. Neste gang du ser en oppskriftsmessig utført E39 med en ungdom bak rattet, tenk på hvor synd det er at denne mest trolig er borte fra veiene innen kort tid. Det hjelper ikke at bilen ser bra ut når det blir for dyrt å få bilen gjennom nok en EU-kontroll pga årevis med feilprioriteringer og halvveis løsninger for kjappere tilgang til småripsens inner sanctum.

Så enig, så enig mister Nytern :)

Dette er helt klart fellesnevneren for mange av trådene her inne, tror de fleste kopierer hverandres to do liste ;) En kamerat hadde en 97 E39 523I, ettermonterte selvsagt facelift og 19 tommere samt moderat senk. Innvendig var bilen kjip som bare det med stoffseter og original kassetspiller (kjip i den forstand at interiøret ikke sto i stil til eksteriøret) men det værste var at pengene strakk ikke til vedlikehold av bilen når det kom til det tekniske. I kombinasjon med typisk "horn i panna" kjøring som 19 åringer flest så ble bilen til slutt solgt med rådebank og gåen topp pakking :( Den gang var forøvrig ikke ettermontert facelift like oppbrukt som i dag, vi snakker ca 2008 her :)

Nei det er en grunn til at jeg holder min E34 dønn original, det er min protest til "oppgraderings" hysteriet :P Bilen er fin som den er den, og jaggu har jeg ikke fått høre fra flere at den skiller seg ut fra mengden slik den er. Og da er det noe galt en vei når en originalbil er den som skiller seg ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf Mrk.I GTI er overpriset og overhypet (dog helt klart søte biler). Porsche 924 kom også på markedet i 1976 og er en mye, mye bedre bil på alle måter. Dette eksemplaret er fra 1987 og har en 944 motor på 2,5 liter som yter 150 HK. Førerstolen og dashboardet er litt shabby, men resten av bilen ser faktisk ut til å være ok. Med mindre det er noe annet galt med bilen vil jeg mene at 30K for denne bilen er temmelig billig. Den har også et såkalt targatak som er ganske kult å ha om sommeren. Felgene... Porsche "teledials"... er også helt originale til bilen... :)

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47014534&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...