Mattae Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Denne har ikke PDC by the way Fikk man Head up i det hele tatt på pre LCI E90? Ja du har ett godt poeng der, hadde jeg valgt i dag hadde jeg helt klart valg automat på denne Hadde park sensor bak vertfall Hadde pdc på min e90, kan egentlig ikke si jeg savner det sånn veldig nå. Fikk vell ikke head up nei men dere forstod hva jeg mente Er jo en del smått kjekt ekstra utstyr som er kjekt å ha men ikke så nødvendig. Prøvde forsåvidt head up for første gang her en dag når jeg kjørte en e61 535D, var veldig greit å kjøre med faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Ser ikke hva som er så feil? Lav kilometer, ser ikke herja ut Mulig det er rust på den da, det vet man jo aldri før man ser bilen. Mangler noen lister hist og pist og ser ut til å ha rustbobber på venstre fremskjerm, men det er er øyet som ser Tegner jo godt for min egen E34 da hvis dette er pristrenden sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Var ikke spesielt pen den der nei.. Rusten og mangler lister osv. Overpriset helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47957688&searchclickthrough=true og REGNR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47957688&searchclickthrough=true og REGNR Sist EU-kontrollert Ikke kontrollert Neste frist for godkjent EU-kontroll Avregistrert siden 22.12.2005 Ouch. Pakkis (no offence Wicky, Noekult eller Hermanoo eller andre) som selger bil. En ikke-godkjent 320 med 328-merke bakpå På facebook, meg: Pell av 328-merket, så kanskje det blir noe større interesse. Bare et tips, ikke noen kritikk 6 min · Liker Allen GJoe kissmyass Eh, det er da interessen vokser hvis du skal se den fra den siden, og jeg har masse interesse, ivertfall 30 - 40 stykker på inbox, men alle venter til den 1 mai osv, lønninger osv:) Så jeg har ikke problem med å selge den sånn sett Shattered) 3 min · Liker Meg: Haha. Jaja. 2 min · Liker Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47966574 Mmm, hadde vært noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47866002&searchclickthrough=true Rimelig perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Synes personlig Eleanor er litt oppbrukt... det var rått for 15 år siden liksom... småharry nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 For en tullete kommentar. Vegard welle, Fredrik 90, Kennethe34 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Vanskelig å bruke opp noe som eksisterer i så få eksemplarer i verden. Og som du aldri har sett i virkeligheten. Om man ikke liker amcar, så blir man kanskje lei av å høre om at folk har lyst på en bil man ikke finner tiltrekkende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Så var ikke denne 100% Eleanor heller da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 For en tullete kommentar. Jeg er enig med Merrushe. Blir for mye dill-dall for min del. Smak og behag er en rar ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Blir iallfall aldri så oppbrukt som ettermontert M tech og Angleeyes... Vegard welle, SigurdE36 og Shattered reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Kunne lett hatt en slik Shelby GT 500 som søndagsbil Shattered og S.Hafsmo reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Vanskelig å bruke opp noe som eksisterer i så få eksemplarer i verden. Og som du aldri har sett i virkeligheten. Om man ikke liker amcar, så blir man kanskje lei av å høre om at folk har lyst på en bil man ikke finner tiltrekkende. Jeg har faktisk sett en Eleanor, husker ikke om den var "ekte" eller replika, på bilmesse i Oslo i 2010, tror jeg det var. Deilig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå