wicky124 Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 E32en i profilbildet mitt er den første sjuern min..første bimmern min... hun hadde en spesiell plass i livet mitt... helt til den ble solgt...og ble misbrukt på det groveste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Linda Husker hun spiste automatkasser, det gjorde E32en jeg hadde på den tida og. Dessverre, bilen var jo nydelig ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 hahahah stemmer det Linda version 2 er fremdeles i hus btw.. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 (endret) Forøvrig til salgs http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50163779 Det var veldig billigt :0 Endret August 14, 2014 av awt Flyttet fra: Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 (endret) Er de der virkelig SÅ dyre? Endret August 14, 2014 av awt Flyttet fra: Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Om den er billig (noe den ikke er, uten at vi trenger å diskutere det), hva er da denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Greit, den har ikk manuelle knotter, men km stand er dobbel så høg+den sølv har riktige mods Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Den var gått dobbelt så langt.... Men jeg sjekket ikke utstyret da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Modsene og kmstanden er vel ikke verdt 80lapper ekstra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Jeg synes også Rennfahrer sin er veldig pen, og er "riktig" på flere måter, men veldig billig er det absolutt ikke. Her er enda et eksempel. Riktignok kjørt enda lengre, og ser noe mer shabby ut i annonsen, men så er (var) den også nesten 1/3 rimeligere. Man har også denne med mye "riktigere" motor etter min mening, som har gått under halvparten av Rennfahrer sin. Dessverre er denne automat, men det blir jo en smakssak på lik linje med manuelt klimaanlegg, høyere kilometerstand osv. kombinert med pris. -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Billigeste E92 M3 en eg har sitt på finn.no.http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=50774142&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Dyreste e32'en jeg har sett på LENGE! Tror han vil slite med å få den prisen for den, selv om bilen ser meget bra ut.. http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=50897761 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Dyreste e32'en jeg har sett på LENGE! Tror han vil slite med å få den prisen for den, selv om bilen ser meget bra ut.. http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=50897761 Lekker bil men alt for dyr, E32 750I har ikke fått sin renessanse riktig ennå Men som han sier så er den omlakkert, og det håper jeg for da den gikk her i byen for noen år siden så var den ikke noe pen. Ser ut som om den har fått seg en liten overhaling de siste årene og det er jo bra, disse bilene vokse ikke på trær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Synd med baklyktene. Den har nesten en gjennomført stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Synd med baklyktene. Den har nesten en gjennomført stil Ja jeg skjønner ikke at noen fortsatt synes sånne klare baklykter er fine.... Ser bare så utrolig billig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå