Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Vår 1-serie bikker snart 180.000 km. 2008 modell :)

Ikke sant, har man lang vei til jobb evt. pendler mye, så tar jo ikke bilen like mye "skade" av det i den forstand om man skulle kjørt 180.000km bykjøring, og er servicer fulgt opp så er bilen tipp topp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faderns 2012 modell har pdd trilla 122.000 km. Skjønner ikke at det er mulig å kjøre så mye og rekke andre ting.. :P

 

Det er litt i overkant av 40.000km i året, jeg tror jeg kjører ca 23.000km i året til og fra jobb bare, og det er 50km vær vei, så han kan ikke ha mye fritid? :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clevion - hvis man kjører mye motorvei ruller kilometerne fortere på, så man kan ha et liv selv om man kjører en del. Firmabilen jeg tok ut for snart 9 mnd siden har gått 47000 km nå. Og en Mercedes jeg hadde kjørte jeg 135000 km med på 2,5 år.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clevion - hvis man kjører mye motorvei ruller kilometerne fortere på, så man kan ha et liv selv om man kjører en del. Firmabilen jeg tok ut for snart 9 mnd siden har gått 47000 km nå. Og en Mercedes jeg hadde kjørte jeg 135000 km med på 2,5 år.

 

Klart det, det var en smule ironi der. Kjører en del motorvei selv, 11 mars i fjor hadde bilen min gått 90k, nå har den gått 118k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...