Diiesel Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Er det den gamle bilen til Lommemannen?Nei. http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/29/528435.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 (endret) http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=1209011&finnkode=54821638 Mye kan man få denne for tro? Ligget til salgs siden mars 2013.. Mazda RX-8 1.3 Hp 2004, ganske heftig denne med 10k på sperren Har alltid styrt unna vankelmotor siden det er eit ukjent kapittel for meg. Ser for meg det er eit hælvette å skru på Endret Februar 5, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Gud for en pris... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=55645417&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Gud for en pris... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=55645417&searchclickthrough=true Må aldri undervurdere verdien av en kassettspiller i Orkanger HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 (endret) Riktignok auksjon, men ihvertfall pent priset i utgangspunktet: BMW M5 5.0 V10 507HK SMG AUTOMAT TOURING E61 NAF TEST/20"/NAVI/SKINN/AUT BAKLUKE/ALT AV UTSTYR+ 2007, 117 000 km, kr 559 000,- Denne lå forøvrig nettopp ute til 629K av en privatperson med noen mildt sagt elendige bilder. Dessverre er jeg redd for at en kjøper fort kan få seg noen utgifter her med tanke på NAF-testen som ligger ute. Skjønner jeg burde få igjen rundt 600 for min når den skal selger ja! Er det den gamle bilen til Lommemannen? Var vel ikke sånn lommemannen hadde mener jeg. Nå husker jeg ikke navnet på den men det var en lignende lotus av noe slag En bekjent i Drammen som har hatt mye gromt... Har vel endel ennå... Hadde en sånn lotus som jeg fikk prøve. Autofil testet faktisk han sin i en episode Syk bil! Han hadde også en av to norsk registrerte radical sr3 (en rød en) eller hva di heter... Helt pervers bil!!! Bilene blir vel heller ikke omregistrert til han, tror han bare er der som en mellommann Ja, ingen oppkjøpere som omregistrerer biler på seg Golfen virker da ekstremt strøken og hørt at det er mye feil med cooper Wicky; er mer motoren eg tenker på men eg syns felgene var passende eg.. Ja for all del GLEM COOPER! Hehe vurderte sånn til dama... Men så dro vi å prøvde en... FORFERDELIG biler spør du meg! Pluss at hver tredde til salgs den gangen hadde byttet kasse osv osv. Husker ikke eksakt men var MANGE feil som gikk igjen Endret Februar 6, 2015 av awt Multisitat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Cooper forfedelige biler? Kan gå med på det dersom det er forferdelig kjekk du mener? Veldig kjekk bil på svingete veier dersom man har rette understellet og gode dekk! Min mor har en 2008 Cooper D, og av feil, så er vel det eneste at AC-systemet ikke var helt tett Utenom dette, har bilen fungert temmelig prikkfritt i de 4 årene hun har hatt bilen Mulig den første versjonen var plaget med en del feil, men vårt eksemplar har iallefall fungert veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Jeg kjørte en Cooper S en gang, kjørekomforten var veldig dårlig men det er jo ikke for kjørekomfort man kjøper slike biler. Med ett hjul i hvert hjørne så er den jo nesten som en gocart på veien, utrolig morsom og underholdene på svingete veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=55653209&make=0.749&model=1.749.2058&model=1.749.2129&model=1.749.2130&model=1.749.2131&model=1.749.2132&model=1.749.2133&model=1.749.3004&model=1.749.6737&model=1.749.893&sort=0&ref=fas&searchclickthrough=true For en fantasipris. Greit att den er påkostet flere lapper i lakk, men man må ikke rekne med å få igjen alt det ved salg Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Hadde den vert lakkert imola rød tipper jeg den kunne gått for den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Hadde den gått hundre tusen mindre og vært m-sport så hadde prisen kanskje vært ok. Og annen farge som du sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=55654459&searchclickthrough=truepen bil! hva menes om prisen? Kjenner ikke til E6x markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Tror den gikk i Bergen tildligere utrolig strøken og fin lakk! syns pris er grei men eneste "minus" er vell at den er manuell, selv om eg hater auto.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Fin bil, uten tvil.. Synst på en måte prisen var litt stiv jeg. Er tross alt 9 år gammel snart. Ligger en del kr i utseende her tror jeg... Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Den var noe dyr ja. Den har heller ikke noe særlig med utstyr, så jeg vil mene den er minst 50K for høyt priset. Bare det greiene på rattet trekker ned prisen 10K etter min mening. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Greiene på rattet, pluss navien, og så tror jeg den hadde sett mye bedre ut med doble enderør, enn quad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå