Julianv Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 (endret) Sendt mail på den der Eller.. Til eieren. Jeg kunne ringt, men litt sent. Hjemmemekken m/ledninger og relè irriterer meg litt.. Jallaløsning på fiks av lys pga defekt lysmodul? Itte veit je. Er nok pga faceliftlykter det er mekket. Får kabelsett til overgang, ganske rimelig. Så det er en kjapp fiks Fikk grådig lyst å hente den selv.. Gah. Må slutte å følge med på denne tråden Endret August 19, 2015 av Julian Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 En 96 mod med over 200k for 82000?? Vil nå ikke påstå det var spes billig. 535 ee jo treig Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Det er ikke for dyrt i alle fall. 535 er nå ikke treg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilsen Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 http://www.finn.no/62635487 Hva tror dere om denne? Mener å ha sett den blitt lagt ut flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Hoi, ligner på min! And-reas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Beklager med link til egen bil, men ville bare forhøre meg med dere om prisen er ok eller burde eg gått noe lavare? http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=63225195 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Beklager med link til egen bil, men ville bare forhøre meg med dere om prisen er ok eller burde eg gått noe lavare? http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=63225195 Selger du allerede? Hva blir neste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Selger du allerede? Hva blir neste? Eg blir så fort rastløs! -.- Eg har faktisk ingen plan, eg veit heller ikkje 100% om eg vil selge, men sjekker interessen.. Har lyst på M3, har lyst på nyere bil med enda meir utstyr, har lyst på noe med luftunderstell, har lyst på turbo bil...klarer ikkje å bestemme meg danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Fortsatt ikke lov med egne biler i denne tråden, vær glad moderatorene er litt for slappe på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Synes den var litt overpriset jeg, også litt rart at bilen er skitten(?) på hovedbildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Misvisende klistremerke ihvertfall, hva med 'Ridin' Dirty'? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Fjern klistremerker, folie og slikt så er det plutselig en mye mer attraktiv bil for 90% av de potensielle kjøperne. Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Og gjerne...vask bilen...og ikke legg ut zooome-max-i-regnvær bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 (endret) kunne tenkt meg og prøvd E39 535 med V8 og manuell , er vel kul lyd i disse ? Endret August 20, 2015 av e30_joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Fjern klistremerker, folie og slikt så er det plutselig en mye mer attraktiv bil for 90% av de potensielle kjøperne. Pen bil Klistremerket er vekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå