Galro Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Dette må være blant de dårligste bildene jeg har sett i annonse noensinne. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=66785650&searchclickthrough=true sandersander og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Jeg synes det, ja. Pleier fint å gå for 100k+ de der.Fremdeles ikke billig!Det er så mange som har for mye penger her i Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Subjektivt sett synes jeg det er alt for dyrt for en E46, jeg tenkte i forhold til markedet Ting er dessverre verdt det markedet er villig til å betale. Hadde jeg hatt 80k hadde jeg heller funnet en E90/E60 som man faktisk kan få for sånne penger. Selvsagt ikke med mye motor/utstyr/lav km, men fortsatt fryktelig mye mer bil for pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Skare1: Jeg tror jeg vet hvilken bil det er. Men uansett så går det fordi 5 og 6 serie har samme plattform. Jeg mener å huske at dette er en "skjøte" bil, og at det er sånn de fikk det til. Ja, ok Er vel det eneste som virker logisk, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Link. Fin bil, men litt vel urealistisk pris kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Veldig overpriset, ja. Er nok derfor den har ligget ute veldig lenge nå. God stand osv, ja, men er fortsatt en E36 touring med 351.000 på telleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=66847423&searchclickthrough=true Kanskje alle skal sette pokaler atmed bilene sine på finn, svømmepokaler og fotballpokaler man vant når man var liten. For denne kan umulig ha vunnet noe på treff, hvis det ikke var ironisk. Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Kanskje han var den eneste som dukket opp? Shattered, Gorg og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 worst-in-show sandersander og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Fin og fylldig annonse haha "eu til 09.2017 ingen rust" men 30 bilder har han :L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 worst-in-show Reagerte litt på stickerne, jeg. "stay away" feks. Ikke kult å kjøre rundt i den bilen, vil jeg tro?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Aldri sett noen med WWE sticker på bilen. Men han virker jo som typen til å se på det, ikke at alle som ser på en iscenesatt "idrett" er sånn men.. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Link. Fin bil, men litt vel urealistisk pris kanskje? Han har skapt litt diskusjon på E36 og E34 Norge gruppene på fb pga den prisen. [emoji14] e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Syns det er litt rart at denne ikke er blitt solgt , for eksempel skambud. de har satt ned prisen ganske ofte. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=61771240&fks=61771240 Hva kan denne være verdt når den er eu godkjent ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 Ombygd bil er ikke verdt så mye for folk flest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå