Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er utrolig at det er mulig den dag i dag å ta så skam dårlige bilder med dagens teknologi. Vi trenger kun mobilen i dag (som de fleste har) for å få ordentlige bilder. 

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere begynner å bli i overkant sære her i tråden...

Greit at interiør-bildene var litt utydelige, men eller var både bilen, bildene og prisen ok. Tenkt dere før i tiden når man kun vurderte/kjøpte bil ut i fra en kryptisk annonse i lokalavisa uten bilder, eller i beste fall et svart-hvitt bilde i Motorbørsen med 2 linjer beskrivelse av bilen UTEN fullstendig building-sheet fra fabrikk eller email (!!!)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere begynner å bli i overkant sære her i tråden...

Greit at interiør-bildene var litt utydelige, men eller var både bilen, bildene og prisen ok. Tenkt dere før i tiden når man kun vurderte/kjøpte bil ut i fra en kryptisk annonse i lokalavisa uten bilder, eller i beste fall et svart-hvitt bilde i Motorbørsen med 2 linjer beskrivelse av bilen UTEN fullstendig building-sheet fra fabrikk eller email (!!!)....

Som du selv påpeker var det før i tiden. Litt annen tid nå :) Men altså, for min del spiller det ikke noen rolle hva slags annonse folk lager når de prøver å selge bil. Jeg påpekte kun de latterlige bildene :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...