TRF Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Jeg er stort sett enig med Werther her altså. Jeg liker også en ryddig og forklarende annsonse, men den skal helst være kort og konsis og inneholde relevant fakta. De livshistoriene mange her på bimmers later til å verdsette (ektepar på 70 år som har kjørt denne bla bla bla bla) kan folk helst spare seg for for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Var denne noe kul da? http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=3338705&finnkode=67881338 Spanderer du? Du kjøper, jeg kjører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Så du likte den?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Skift felger og sett på igjen de orginale lyktene så er den jo helt fin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Corvette er vel enhver manns drøm? Bare å kjøpe, om man har penger til det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Jeg har litt veldig lyst på denne.. Huff http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=66772105 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Sikler fælt på E38 selv.. Synd at de fine har fått så høy pris, men godt at det dermed bare er entusiastene som har råd til dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 (endret) Mhm, den der har egentlig alt jeg ville hatt på en E38 (bortsett fra å være en 740). Facelift, svart, shadowline, Msport, M-Parrallel. Var litt høy i ræven men ellers digg. Tviler på at jeg hadde fått lov til å kjøpe den uansett om jeg hadde penger, og tør ikke tenke på forsikringspriser Nekter dessuten å selge den blå E34'en. Edit: Så nettopp dette:SALGSPANT I MOTORVOGN NOK 206 140,00Hahaa. Skulle også vært på EU i 2014. Endret November 29, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Summen i salgspant blir ikke oppdatert før alt er borte, så det kan være alt fra 200 000 til 200 igjen i heftelser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Sant nok, men vet jo aldri [emoji14] Lurer på hvorfor den ikke har vært på EU. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Med andre ord så kjøpte eier bilen for 200k. Når? Tipper den summen er en helt annen nå. Er vel bare en måte å få lån på i banken. Ser ikke helt problemet med det. Sliter selv jeg da når jeg skal selge.. [emoji14] Angående EU så er vel det bare å ta en prat med eier om hvorfor kontrollen ikke er utført. Kanskje bilen er i elendig forfatning? Meget glømsk eier eller bare en helt annen forklaring.. Sent fra min LG-H815 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Mhm, den der har egentlig alt jeg ville hatt på en E38 (bortsett fra å være en 740). Facelift, svart, shadowline, Msport, M-Parrallel. Var litt høy i ræven men ellers digg. Tviler på at jeg hadde fått lov til å kjøpe den uansett om jeg hadde penger, og tør ikke tenke på forsikringspriser Nekter dessuten å selge den blå E34'en. Edit: Så nettopp dette: SALGSPANT I MOTORVOGN NOK 206 140,00 Hahaa. Skulle også vært på EU i 2014. Hva er problemet med at det er restgjeld igjen på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=67914609 Her var det mye "M3" utvendig, du! Surrer nok bare litt. Han sikter nok til Performancepakken. Hadde jeg hatt kronasjene så.... Digger det interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Med andre ord så kjøpte eier bilen for 200k. Når? Tipper den summen er en helt annen nå. Er vel bare en måte å få lån på i banken. Ser ikke helt problemet med det. Sliter selv jeg da når jeg skal selge.. [emoji14] Angående EU så er vel det bare å ta en prat med eier om hvorfor kontrollen ikke er utført. Kanskje bilen er i elendig forfatning? Meget glømsk eier eller bare en helt annen forklaring.. Sent fra min LG-H815 via Tapatalk Hva er problemet med at det er restgjeld igjen på bilen?Chill, jeg kan ikke noe om det der med lån/gjeld/salgspant [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Har så lyst på Mk4 Supraaaaaa http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=62704366&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå