Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er stort sett enig med Werther her altså. Jeg liker også en ryddig og forklarende annsonse, men den skal helst være kort og konsis og inneholde relevant fakta. De livshistoriene mange her på bimmers later til å verdsette (ektepar på 70 år som har kjørt denne bla bla bla  bla) kan folk helst spare seg for for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, den der har egentlig alt jeg ville hatt på en E38 (bortsett fra å være en 740). Facelift, svart, shadowline, Msport, M-Parrallel. Var litt høy i ræven men ellers digg.

Tviler på at jeg hadde fått lov til å kjøpe den uansett om jeg hadde penger, og tør ikke tenke på forsikringspriser :D Nekter dessuten å selge den blå E34'en.

Edit: Så nettopp dette:

SALGSPANT I MOTORVOGN

NOK

206 140,00

Hahaa.

Skulle også vært på EU i 2014.

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord så kjøpte eier bilen for 200k. Når? Tipper den summen er en helt annen nå.

Er vel bare en måte å få lån på i banken. Ser ikke helt problemet med det. Sliter selv jeg da når jeg skal selge.. [emoji14]

Angående EU så er vel det bare å ta en prat med eier om hvorfor kontrollen ikke er utført. Kanskje bilen er i elendig forfatning? Meget glømsk eier eller bare en helt annen forklaring.. ;)

Sent fra min LG-H815 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, den der har egentlig alt jeg ville hatt på en E38 (bortsett fra å være en 740). Facelift, svart, shadowline, Msport, M-Parrallel. Var litt høy i ræven men ellers digg.

Tviler på at jeg hadde fått lov til å kjøpe den uansett om jeg hadde penger, og tør ikke tenke på forsikringspriser :D Nekter dessuten å selge den blå E34'en.

Edit: Så nettopp dette:

SALGSPANT I MOTORVOGN

NOK

206 140,00

Hahaa.

Skulle også vært på EU i 2014.

Hva er problemet med at det er restgjeld igjen på bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord så kjøpte eier bilen for 200k. Når? Tipper den summen er en helt annen nå.

Er vel bare en måte å få lån på i banken. Ser ikke helt problemet med det. Sliter selv jeg da når jeg skal selge.. [emoji14]

Angående EU så er vel det bare å ta en prat med eier om hvorfor kontrollen ikke er utført. Kanskje bilen er i elendig forfatning? Meget glømsk eier eller bare en helt annen forklaring.. ;)

Sent fra min LG-H815 via Tapatalk

Hva er problemet med at det er restgjeld igjen på bilen?

Chill, jeg kan ikke noe om det der med lån/gjeld/salgspant [emoji14]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Opprett ny...