Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Meen..hvem er det som kjøper den "trimmet av bmw" greia? Har sett flere hevde dette, og det er naturligvis reinspikka tøv. At en BMW _forhnalder_ har montert tuning fra en eller annen leverandør (være seg AC S eller sjappa på hjørnet) er noe helt annet. Det er heller ingen BMW forhanldere som driver med tuning selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎25‎.‎01‎.‎2016 at 18.55, TRF-Racing skrev:

Meen..hvem er det som kjøper den "trimmet av bmw" greia? Har sett flere hevde dette, og det er naturligvis reinspikka tøv. At en BMW _forhnalder_ har montert tuning fra en eller annen leverandør (være seg AC S eller sjappa på hjørnet) er noe helt annet. Det er heller ingen BMW forhanldere som driver med tuning selv.

I de siste årene har jo BMW kommet med Performance Kit, altså en slags optimalisering. Vil tro at flere som har det kommer til å skrive noe i den duren.

MEN, de har vel aldri gjort det på 2000-modeller, så denne er ikke plausibel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er godt kjent med ppk, da Jeg har tilgang til det meste av bmw software. Det er ikke ppk tilfellene jeg tenker på, det kommer ofte klart frem. Det er alle de modellene hvor det ikke finnes noe ppk, og likevel så innbiller folk seg at det er bmw som har trimmet..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig mer enn alle her på forumet regner jeg med :)

Enig, er ikke sannsynlig at det er gjort av BMW på den bilen vi snakker om. Tror BMW Norge er ganske streng på sånt, pluss årgang.

Hvis noen kontakter selger kan de jo spørre om kvittering på jobben med optimaliseringa,vært interessant å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...