Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Shattered skrev:

Hadde den e39'en vært til salgs da jeg hadde e46'en, hadde den vært min! Eneste jeg har sett med manuelt gir etter stig. sin, som også er facelift men ikke like strøken :P

hei hei hei, ikke noe dissing av min bil her nå, bilen min har ikke rust, den har sjarmerende aldringsflekker/områder :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12.6.2016 at 2.14, Shattered skrev:

Her tror jeg han får prisen. Skambra bilder (ikke på linje med dine Gabz!). Men det som trekker ned, vil jeg tørre å påstå, er senka bil. Jeg hadde aldri kjøpt senka bil, av prinsipp - det skriker ungdomskjørt, i mine øyne. Om bilen er verdt SÅ mye penger, er et annet spørsmål.

Så om en bil er senket så er den automatisk ungdomskjørt/skamkjørt? Var nå litt å ta i da. Alle min biler er/har blitt senket. Noen ganske godt. Og jeg er 38. Gamle M3en til Tommy som er linket til lengre oppe er jo også senket. Til og med på slike ungdomslige coilovere :P Og han er eldre enn meg :D

Synes den blå E36en så meget så lekker og riktig ut. Pris har jeg ingen formening om siden jeg ikke har peiling på E36er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, StigJ skrev:

Så om en bil er senket så er den automatisk ungdomskjørt/skamkjørt? Var nå litt å ta i da. Alle min biler er/har blitt senket. Noen ganske godt. Og jeg er 38. Gamle M3en til Tommy som er linket til lengre oppe er jo også senket. Til og med på slike ungdomslige coilovere :P Og han er eldre enn meg :D

Synes den blå E36en så meget så lekker og riktig ut. Pris har jeg ingen formening om siden jeg ikke har peiling på E36er.

Det er fortsatt noen i dette landet som mener stålfelg er tingen og kamferdrops er det beste som finnes.

å jeg er helt enig med deg StigJ, personlig så synes jeg omtrent alt som ikke er senka ser helt fjott ut. 

å det at senka biler er "ungdomskjørt" hører hjemme med "kvinnfolk og unger skal bankes titt og ofte" holdning,  den tiden er forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, stig. skrev:

hei hei hei, ikke noe dissing av min bil her nå, bilen min har ikke rust, den har sjarmerende aldringsflekker/områder :lol:

Hahah! Var bare et hårstrå fra å kjøpe den, men jeg tror den hadde vært like bra som den jeg har nå (har blitt en del skruing på 530'en :p)  

Nei nei, jeg sier ikke at en senka bil er ungdomskjørt automatisk,  men det er større sjans for at den er det (avhenger vel muligens qv prisklasse også) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så og prøvekjørte denne perlen forrige helg. Fantastisk bil med vanvittig dokumentasjon, ingenting å si på oppfølgning og eierhistorikken.

Kun litt rust ved førerdøren/skjørt jeg ville bemerket meg ved et eventuelt kjøp.

Bilen gikk og kjørte derimot helt fantastisk, definitivt beste e34 jeg har kjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...