Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

59 minutter siden, klovnious skrev:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=79140750

Billigste (ombygde) E46 M3 på markedet?

Så den før idag. Det er bulk på både frem og bakskjerm, så det kan skjule seg litt bakom der.. Dårlig annonse også, lite info og få bilder (av dårlig kvalitet)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svarte så jeg faktisk idag, måtte slå opp regnr for å se om det var nok en person som putta 4 eksosrør på en 520i. Den var ikke like blank som på bildene i annonsen, men nå fikk jeg ikke sett så mye på den og det hadde regnet litt i forveien.

Den hvite er nå fin, men han kunne da ha stappet inn en 3L når han først legger inn så mye penger i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9.9.2016 at 17.10, DanielStance skrev:

Jøss! En 530i E60 med manuell? I Norge? :o Bare synd at den er sølv da :( 

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82224700

 

Den E60'en der har vel vært til salgs i flere år. Husker jeg så litt på den da jeg skulle kjøpe bil i 2012/2013(mener jeg det var. Da hadde den også vært ute veldig lenge) og da hadde den relativt lik km-stand som den har nå.

Hadde den hatt en annen farge, original m-sport og stor navi så hadde den nok vært mye mer lettsolgt. Egentlig en bil jeg kunne tenkt meg som bruksbil hvis det ikke var for dette. Prisen er ikke sånn alt for gal heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Popza skrev:

Den E60'en der har vel vært til salgs i flere år. Husker jeg så litt på den da jeg skulle kjøpe bil i 2012/2013(mener jeg det var. Da hadde den også vært ute veldig lenge) og da hadde den relativt lik km-stand som den har nå.

Hadde den hatt en annen farge, original m-sport og stor navi så hadde den nok vært mye mer lettsolgt. Egentlig en bil jeg kunne tenkt meg som bruksbil hvis det ikke var for dette. Prisen er ikke sånn alt for gal heller :)

Å? Har aldri sett den før hehe :P Er enig med deg på den. Sølv er veldig kjip fargen, og E6x er ikke så forferdelig pen uten M-Sport fangere :P

Hadde nok vært en bra bil det :) M54B30 sammen med manuell er nok en ganske bra kombinasjon både i 3 og 5 serien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, E.C. skrev:

Den svarte så jeg faktisk idag, måtte slå opp regnr for å se om det var nok en person som putta 4 eksosrør på en 520i. Den var ikke like blank som på bildene i annonsen, men nå fikk jeg ikke sett så mye på den og det hadde regnet litt i forveien.

Den hvite er nå fin, men han kunne da ha stappet inn en 3L når han først legger inn så mye penger i bilen.

Forrige eier av den

hvite hadde planer om større motor ja men kom ikke

så langt! Det er Brukt noe jævlig

med penger på denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endel jo.

Jeg ser de koster rundt €250K i Tyskland, da med mulighet for å få tysk moms refundert. Jeg tror ikke de norske avgiftene er større (noe mer effekt, men mindre vekt) på disse enn en vanlig M4, så det er nok mulig å få den noen hakk rimeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...