Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

11 timer siden, tennbrikket skrev:

Syns ikke du skal dra alle under en kam der. Kjøpte selv min e46 når jeg var 19 år, og jeg har veldig lite kompetanse om hvordan man skrur bil. Føler selv jeg har gitt min godt vedlikehold, og alltid drevet med preventivt vedlikehold.

Ja mest Pga di som regel ikke har penger å skal ha lån. Å tror di får lånt 149 på en 99 modell bil med lærlingplass å blablabla 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Solberg93 skrev:

Så han som har gitt bud på 120,- er 18 år og du vil ikke selge til han?

Nei. 18-åring greia gjelder mest at di ringer eller sender meldinger å sier di skal ha bilen å blabla men skal ha lån osv å har ikke jobb eller bare lærlingplass osv 😂😂 derfor står det ta kontakt etter du har ordnet finans! 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, E.C. skrev:

Det er da ingen fare for at en 18-åring kjøper den E39-en der. Får ikke lån på over 100k på en 17 år gammel bil som i gjennomsnitt er verdt 25-30k på papiret (til bankene).

Det finnes unge folk som tar vare på bilene sine, men inntrykket man får bl.a av forumet er at det går mye penger i felger, senk, replica M-tech samt stereo og lite i preventivt vedlikehold.

Nettopp hehe men "di skal ha bilen" forde 😂😂 men skal feks ha kaskofritt lån på maks 100 ja, orker ikke bruke tid på sånne! Men om en 18 åring har penger selv er det helt i orden selvfølgelig. Har selv kun hatt strøkne biler siden før jeg fylte 18 så. Har vell sikkert passert 80biler nå 😂

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...