Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Gabz skrev:

Hadde jeg hatt penger liggende så hadde jeg hentet den uten å nøle et sekund! 

Frister nesten å ta kontakt, men regner med at den er solgt allerede. Hadde jeg ikke gått på skole, så hadde jeg nok kjøpt den hvis gulvet og kanalene hadde vært intakte. Avskiltet den ett par år, og puslet litt med den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, M// skrev:

http://www.finn.no/80993414

Hva syntes dere om denne? Er den litt overpriset eller helt ok pris?

Fin bil, men syns den er for dyr. Er jo klarlakk slipp på panseret, og ser ut som det er begynt å ruste på bakluken og kanaler, med mindre det bare er skitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, M// skrev:

http://www.finn.no/80993414

Hva syntes dere om denne? Er den litt overpriset eller helt ok pris?

Den var kjempefin(med unntak av den fæle eksosstussen som er "trendy", enkelt å gjøre noe med) :) Synes den var litt dyr, 50-70000 hadde vært mer passende. Alt som er gjort forsvarer ikke prisen da mye bare er generell vedlikehold. Det skal også sies at jeg kjenner ikke markedet på E39 touring.

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Marius2002 skrev:

Den var kjempefin(med unntak av den fæle eksosstussen som er "trendy", enkelt å gjøre noe med) :) Synes den var litt dyr, 50-70000 hadde vært mer passende. Alt som er gjort forsvarer ikke prisen da mye bare er generell vedlikehold. Det skal også sies at jeg kjenner ikke markedet på E39 touring.

Enig med deg, og jeg kjenner markedet ;) og enig med Stance over her! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DanielStance skrev:

Fin bil, men syns den er for dyr. Er jo klarlakk slipp på panseret, og ser ut som det er begynt å ruste på bakluken og kanaler, med mindre det bare er skitt.

 

1 time siden, Marius2002 skrev:

Den var kjempefin(med unntak av den fæle eksosstussen som er "trendy", enkelt å gjøre noe med) :) Synes den var litt dyr, 50-70000 hadde vært mer passende. Alt som er gjort forsvarer ikke prisen da mye bare er generell vedlikehold. Det skal også sies at jeg kjenner ikke markedet på E39 touring.

Ja den eksosen var ikke pen! Passer ikke til bmw med sånn endestuss. Men det er andre gang den blir publisert av samme eier. Stod på forrige annonse at prisen er satt til 95k fordi han hadde fått bud på 95. Da lurer jeg på hvorfor han ikke selger/solgte bilen.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, M// skrev:

 

Ja den eksosen var ikke pen! Passer ikke til bmw med sånn endestuss. Men det er andre gang den blir publisert av samme eier. Stod på forrige annonse at prisen er satt til 95k fordi han hadde fått bud på 95. Da lurer jeg på hvorfor han ikke selger/solgte bilen.. :P

salgstriks :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...