Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Hawkon88 skrev:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=84254285

denne har gått 622!

 

jeg ville heller hatt denne, selvom den mangler mpakke utvending og ikke er individual.

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=84685972&fks=84685972

Men nå liker jeg beige interiør også..

 

Den e39 der var jo ekstremt rusten. Bakskjerm, over bakfanger, kanalskjørt rundtomkring. Mye skummel rust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hawkon88 skrev:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=84254285

denne har gått 622!

 

jeg ville heller hatt denne, selvom den mangler mpakke utvending og ikke er individual.

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=84685972&fks=84685972

Men nå liker jeg beige interiør også..

 

 

Den siste har gått 198 i følge annonsa, mens siste EU sier 369.000km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, DanielStance skrev:

Bildet av instrumentpanelet der kilometerstanden vises :) 372k nå.

 

Ville bare frem til at det er det som er opprinnelig km stand, mens han har oppgitt den til 198K i annonsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 21.10.2016 at 9.11, Evenol skrev:

Ganske imponerende km.stand på denne 530D'n!

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=84577354

Haha, burn til alle dere som disser og sier at E60 er dårlige biler :P Dette er kvalitet tvers igjennom!

Også et stikk til alle MB entusiaster som tror det bare er deres drosjer som kan gå langt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Haha, burn til alle dere som disser og sier at E60 er dårlige biler :P Dette er kvalitet tvers igjennom!

Også et stikk til alle MB entusiaster som tror det bare er deres drosjer som kan gå langt.  

Nå er jo trossalt dette 1 bil, men ja e60 med rekkesekser dieselmotor er ikke dårlige motorer. Alt går som regel langt, med servicer på plass. Føler bare at de fleste som kjører BMW ikke liker lang KM og dermed lar bilene stå eller går til anskaffelse av en bil nr 2. Folk som kjører mercedes syns det er morsomt med høy KM stand, fattern blant annet elsker å kjøre på dieselmerca km, får jo nesten ett lite kick hver gang den bikker en ny "milestone" Er vell ikke mange turene før den er over 700 000km. Nå skal jeg ærlig si jeg hjelper han med det, siden jeg også ikke liker å kjøre på unødvendig mye km på BMWen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, tennbrikket skrev:

Nå er jo trossalt dette 1 bil, men ja e60 med rekkesekser dieselmotor er ikke dårlige motorer. Alt går som regel langt, med servicer på plass. Føler bare at de fleste som kjører BMW ikke liker lang KM og dermed lar bilene stå eller går til anskaffelse av en bil nr 2. Folk som kjører mercedes syns det er morsomt med høy KM stand, fattern blant annet elsker å kjøre på dieselmerca km, får jo nesten ett lite kick hver gang den bikker en ny "milestone" Er vell ikke mange turene før den er over 700 000km. Nå skal jeg ærlig si jeg hjelper han med det, siden jeg også ikke liker å kjøre på unødvendig mye km på BMWen.

Hvordan tror du det hadde vært om BMW var like populære i bruk som taxi som det Mercedes er. Tror du ikke da at markedet hadde hatt flere BMWer med meget høy kilometerstand og at kundene da hadde respondert annerledes på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Haha, burn til alle dere som disser og sier at E60 er dårlige biler :P Dette er kvalitet tvers igjennom!

Også et stikk til alle MB entusiaster som tror det bare er deres drosjer som kan gå langt.  

E6x kan jo fortsatt være en dårlig bil for det om M57 er en kjempegod motor :) Men neida, E6x er ikke dårlig.

Men finnes selvfølgelig en og annen problembil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så oppgitt av sånne diskusjoner med hvilke biler som går lengst og blablabla. Vedlikehold er nøkkelen her, ikke nødvendigvis bilmerket. Man kan ødelegge en BMW-motor etter 50kkm og man kan få en Peugeot til 1 mill. Det finnes gode eksempler og dårlige eksempler av alle biler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Hvordan tror du det hadde vært om BMW var like populære i bruk som taxi som det Mercedes er. Tror du ikke da at markedet hadde hatt flere BMWer med meget høy kilometerstand og at kundene da hadde respondert annerledes på det?

Dette kan diskuteres så mangt, og er nok ikke veldig relevant for tråden her. Men de som kjører taxi er jo ute etter å tjene mest mulig penger. Hvordan gjør de det? betaler en haug med penger på vedlikehold og utgifter? eller holder utgiftene minimale, så skal det også sies at mercedes gir vell en 14% rabatt på biler som blir brukt i taxi. Har ikke helt sjekket meg opp på om det tallet stemmer, men vet hvert fall at noe rabatt får man.

Satte opp ett raskt søk på mercedes og bmw. BMW hadde 8 stykk over 400 000km og mercedes har 111 (2 av bmwene har feil km stand og 1 av mercene har det) dette gjør da det om regnestykket til 6 bmwer og 110 mercer.

Har lite for å tro at alle 110 mercene er taxikjørt, og tviler på at noen av bmwene er det. Hvor har det da blitt av resten av bmwene på listen? Bmw kan uten tvil gå langt, vi hadde selv en e28 518i i over 10 år som bikka over 400 000km, men da begynte den å bli sliten, etter litt over 400 000km så plutselig en dag smalt det, og det var over for den bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...