Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
22 minutter siden, Clutch skrev:

Tenkte det samme selv. Bilen ser jo utrolig fin ut, og har vel så og si alt av utstyr? Vet egentlig ikke hva man kan kreve for noe slikt.

Skrevet
5 minutter siden, Bækkmann skrev:

Tenkte det samme selv. Bilen ser jo utrolig fin ut, og har vel så og si alt av utstyr? Vet egentlig ikke hva man kan kreve for noe slikt.

ser ut som en kjempe fin bil, hadde vurdert den selv hvis jeg var på utkikk etter noe nytt. Men jeg ga 30.000 mindre for en 540 med nesten samme utstyrsliste og bare et år eldre. 

kan få mye tøft med større motor til den prisen, men ikke like mye utstyr da desverre

Skrevet
3 minutter siden, Clutch skrev:

Utstyr er vel ikke det største problemet. Mye kan enkelt ettermonteres :) Selv mener jeg at motor og chassis i god stand er mer verdt en utstyr. Det florerer jo av delebiler med utstyr som kan relativt enkelt ettermonteres :) Samtidig så er det jo mange som vil kjøpe en bil for å sette seg inn å kjøre. Ikke for å demontere massevis av deler osv. :)

Skrevet
3 minutter siden, Bækkmann skrev:

det er sant :) tviler ikke på at han som kjøper bilen, får seg en bra E39

Skrevet

Det er jo b28 med M50-innsug, men så er det oljefilterhus fra M50, så det kan hende noe mer er gjort, men jeg ser neppe for meg noe særlig over 220hk max. 100% LSD finnes jo ikke, da er det sveisa. De mest "agressive" LSD-ene er kanskje opp mot 70%, 25-50% er det vanligste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...