Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, gallay skrev:

Google sier ADR M Performance

Ja, se der. Takk! Leser helt middels ting om ADR på nettet, og ikke lett å finne så mye mer om de felgene heller. Tror jeg står over :) 

Endret av macrorain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, tobiasw said:

Her kom det ut en konkurrent. Mulig din pris er stiv selvom den ser meget godt holdt ut :)

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=94338418

Se der ja :) Men godt vesentlig lenger da, og er trimmet :) Jeg vurderer det selv på min hvis den ikke blir solgt. Jeg har sett de som ligger der ute som er billigere, de har jo gått en god del lengre og i mine øyne ikke like strøken. Men men, vi får se. Den går ikke for under 210k, da beholder jeg den selv, og da blir det nok et lite besøk hos TRF etter utenlandsturen :)

 

On 2017-5-19 at 11:55 PM, Basse Lusk said:

@dcr_ Ifølge bruktbilkalkulatoren er 170-180 000 normal pris for denne bilen ved privatsalg. Kalkulatoren ligger gjerne 10 000 for høyt. På den andre siden er det flere forhold ved bilen som trekker opp, blant annet god vedlikeholdshistorikk og dagens tilstand. Tror du skal være godt fornøyd om du får 190. Men du kan jo håpe på at det dukker opp en som har jaktet på akkurat denne modellen og er villig til å bla opp litt mer.

Forresten fine LED i AE, kan jeg spørre om hvor slike kan kjøpes? Har sett flere ettermonterte den siste tiden som har et skjemmende grønnskjær.

Takk for svar :) Usikker på hvor de er kjøpt, kan høre med forrige eier. De fulgte med bilen da jeg kjøpte den i fjor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, macrorain skrev:

Ja, se der. Takk! Leser helt middels ting om ADR på nettet, og ikke lett å finne så mye mer om de felgene heller. Tror jeg står over :) 

Høres slettes ikke ut som kvalitets felger de. Ville også styrt dem unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Peak skrev:

Fantastiske annonsebilder men verditap på drøyt 100 000,- per mnd. eller tett på 39 000,- per tusen kjørte km. krever særdeles tykk lommebok :)

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=96835211

Nå var vel denne ikke eid av en privatperson, men jeg syns det var et ekstremt godt prisavslag! Hadde ikke nølt om jeg var i markedet for 7serie i den priskategorien. Kan sikkert eie bilen gratis i et år uten å tape noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerte på var at den har lyktesenkere (teipet, lakkert eller hva en har gjort der), klistremerket og sota lykter - off. Denne bilen passer ikke til og ha luft, den er jo altfor stor, bred. Litt senk er alltid fint, men dette var litt mye.

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Reef89 skrev:

Det jeg reagerte på var at den har lyktesenkere (teipet, lakkert eller hva en har gjort der), klistremerket og sota lykter - off. Denne bilen passer ikke til og ha luft, den er jo altfor stor, bred. Litt senk er alltid fint, men dette var litt mye.

Lå ikke merke til lyktesenk, mulig pga sot, men syns dette er småpirk og ikke nok til å si at bilen er fullstendig ødelagt :P

Det er jo store biler som kler luft best...

Kanskje litt mye, men det er jo det som er så flott med luftsenk, kan endre på høyden akkurat som man ønsker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...