Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ganske nytt det at finn har tilgang til eierhistorikk i Norge fra vegvesen, var ikke slik for et par mnd siden.

Det som er viktig å huske på er at vegvesen registrerer det som eierskifte når bilen blir tatt i innbytte hos forhandler og videreselges. Så en bil som står oppført med 10 eiere kan i realiteten bare ha hatt 5-6 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Werther skrev:

Det er ganske nytt det at finn har tilgang til eierhistorikk i Norge fra vegvesen, var ikke slik for et par mnd siden.

Det kan være akkurat det er nytt, men å fylle inn antall eiere har vært der fra tidenes morgen :) Jeg synes ihvertfall det har vært en grei opplysning når jeg har sett på bil i alle år, uten at det trenger å være et utslagsgivende punkt. Greit å ta en sjekk.

Jeg bruker også å søke opp selger på sosiale medier for å danne et bilde av hvem som selger. Er det ikke opplyst skikkelig navn, finner jeg det via telefonnr., eller ved bilens reg.nr.. Er det bilforretning, så søker jeg opp erfaringer osv. :)

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nytter ikke å sitte på gjerdet ser jeg

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98547302

Jeg lurte på å kjøpe denne, men den ble solgt etter ett par dager.

Nå kommer noen sikkert til å si, jammen den hadde jo ikke det riktige utstyret osv.. eller den har jo M54 motor med Stempelring problemer.

Men jeg har nå hatt en lite utstyrt E39 i ca 10 år og klager ikke, mesteparten av utstyret er jo uansett ting man strengt tatt ikke trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Haug523 skrev:

eller den har jo M54 motor med Stempelring problemer.

Er vel ikke alle som opplever det i like stor grad heller da.

Sånn sett så er ikke N52 og N53 nødvendigvis så mye mer feilfri de heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...