Hawkon88 Skrevet Juni 20, 2017 Share Skrevet Juni 20, 2017 Denne har ikke opplyst om antall eiere. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98025935 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Juni 20, 2017 Share Skrevet Juni 20, 2017 33 minutter siden, Hawkon88 skrev: Denne har ikke opplyst om antall eiere. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98025935 Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 20, 2017 Share Skrevet Juni 20, 2017 11 minutter siden, gallay skrev: Hvor fant du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Juni 20, 2017 Share Skrevet Juni 20, 2017 Er bare å opprette en ny annonse på finn, taste inn reg-nr, så kommer antall registrerte eiere opp. Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 20, 2017 Share Skrevet Juni 20, 2017 Lurer på om de regner med eiere fra før bilen kom til Norge også. Syns ikke antallet stemte helt med antall eiere på førstebilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 20, 2017 Share Skrevet Juni 20, 2017 Om finn har greid å kjøpe tilgang til eierskiftehistorikk noe sted så gjelder det neppe utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 20, 2017 Share Skrevet Juni 20, 2017 Det er ganske nytt det at finn har tilgang til eierhistorikk i Norge fra vegvesen, var ikke slik for et par mnd siden. Det som er viktig å huske på er at vegvesen registrerer det som eierskifte når bilen blir tatt i innbytte hos forhandler og videreselges. Så en bil som står oppført med 10 eiere kan i realiteten bare ha hatt 5-6 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Juni 20, 2017 Share Skrevet Juni 20, 2017 Har bilen fått nytt reg.nr, f.eks pga stjålet skilt, kommer ikke eierne på forrige reg.nr opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 20, 2017 Share Skrevet Juni 20, 2017 (endret) 55 minutter siden, Werther skrev: Det er ganske nytt det at finn har tilgang til eierhistorikk i Norge fra vegvesen, var ikke slik for et par mnd siden. Det kan være akkurat det er nytt, men å fylle inn antall eiere har vært der fra tidenes morgen Jeg synes ihvertfall det har vært en grei opplysning når jeg har sett på bil i alle år, uten at det trenger å være et utslagsgivende punkt. Greit å ta en sjekk. Jeg bruker også å søke opp selger på sosiale medier for å danne et bilde av hvem som selger. Er det ikke opplyst skikkelig navn, finner jeg det via telefonnr., eller ved bilens reg.nr.. Er det bilforretning, så søker jeg opp erfaringer osv. Endret Juni 20, 2017 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 Det nytter ikke å sitte på gjerdet ser jeg https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98547302 Jeg lurte på å kjøpe denne, men den ble solgt etter ett par dager. Nå kommer noen sikkert til å si, jammen den hadde jo ikke det riktige utstyret osv.. eller den har jo M54 motor med Stempelring problemer. Men jeg har nå hatt en lite utstyrt E39 i ca 10 år og klager ikke, mesteparten av utstyret er jo uansett ting man strengt tatt ikke trenger. Hawkon88 og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 12 minutter siden, Haug523 skrev: eller den har jo M54 motor med Stempelring problemer. Er vel ikke alle som opplever det i like stor grad heller da. Sånn sett så er ikke N52 og N53 nødvendigvis så mye mer feilfri de heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 Gamlebilen min er til salgs https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98889891 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 Begynner vel å bli klar for pressa snart. Ser ikke for meg at noen kommer til å gi over 10k for en 520 som har kjeks i alle flater og som faktisk har kollapset så den ikke er kjørbar. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 Stylingvalget på denne var jo... interessant. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98872447 Passe dyr også. Preface 520i i grei stand får du jo til under halvparten. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 Haha, potter som en M5 og 0-100 på over 12 sec! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå