Enes Yakici Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 (endret) https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98297765 Nydelig E39 facelift! Fin farge kombo med m-pakke og manuell gir! Sjeldent. Endret Juni 21, 2017 av Enes Yakici Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 1 time siden, Gabz skrev: Stylingvalget på denne var jo... interessant. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98872447 Passe dyr også. Preface 520i i grei stand får du jo til under halvparten. en kan vel si hver sin smak? xD 31 minutter siden, Enes Yakici skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98297765 Nydelig E39 facelift! Fin farge kombo med m-pakke og manuell gir! Sjeldent. den var lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 Blitt postet et par ganger nå Synd med rusten. Men den er vel nesten ikke til å slippe unna på gamle biler her i Norge Skulle vært 2,5L eller 3L motor i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 Har tenkt på den røde E39en i mange dager nå og fantasert fælt. Dessverre gidder jeg ikke ha 3 biler på skilt da man bare får brukt en av gangen uansett. Dessuten har eldre BMW en tendens til å bli skummelt dyrt mtp vedlikehold, så denne bilen vil koste en god del mer enn bare innkjøpsprisen i lengden. Men jeg er overrasket over at ingen har snappet den opp enda. Det må også nevnes at Bil Invest i Oslo pleier å være skamdyre, men denne er relativt fornuftig priset. Annonsen har sikkert vanvittig mange visninger. Som flere har skrevet må det være motoren som gjør at den ikke blir solgt - vil tro en 525i hadde gått med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 17 minutter siden, Werther skrev: Dessuten har eldre BMW en tendens til å bli skummelt dyrt mtp vedlikehold, så denne bilen vil koste en god del mer enn bare innkjøpsprisen i lengden. Kommer helt ann på hvilken bil og motor, og hvordan forrige eier har vedlikeholdt den. Siste E34en jeg hadde kostet meg fint lite. Eneste utgiftene jeg hadde på den var bremser, et batteri og servicedeler + olje. Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 22, 2017 Share Skrevet Juni 22, 2017 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98863697 30jahre M3 er jo helt riktig; men Xenon???!? Var det ingen som sjekket bestillingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Juni 22, 2017 Share Skrevet Juni 22, 2017 57 minutter siden, Orjan skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98863697 30jahre M3 er jo helt riktig; men Xenon???!? Var det ingen som sjekket bestillingen? Noen glemte seg der, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 22, 2017 Share Skrevet Juni 22, 2017 (endret) Heilt rett det, bedre lys og lysbilde med Xenon Og gode lys treng ein jo med ein M3 i Norge. Endret Juni 22, 2017 av mcbanan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KasperR Skrevet Juni 22, 2017 Share Skrevet Juni 22, 2017 12 timer siden, Werther skrev: Har tenkt på den røde E39en i mange dager nå og fantasert fælt. Dessverre gidder jeg ikke ha 3 biler på skilt da man bare får brukt en av gangen uansett. Dessuten har eldre BMW en tendens til å bli skummelt dyrt mtp vedlikehold, så denne bilen vil koste en god del mer enn bare innkjøpsprisen i lengden. Men jeg er overrasket over at ingen har snappet den opp enda. Det må også nevnes at Bil Invest i Oslo pleier å være skamdyre, men denne er relativt fornuftig priset. Annonsen har sikkert vanvittig mange visninger. Som flere har skrevet må det være motoren som gjør at den ikke blir solgt - vil tro en 525i hadde gått med en gang. Motoren og rusten. Har studert bildene, og den har dessverre blitt angrepet ganske stygt. Bare se innsiden av døren på ene bildet. Det er god grunn til å tro at bildene ikke viser hele sannheten også. Jeg mener den trenger en hellakering omtrent, og derfor synes jeg prisen er mer enn høy nok. Synd, for bilen er i utgangspunktet meget fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 22, 2017 Share Skrevet Juni 22, 2017 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=92242872&fks=92242872 Billig? Billig bil er vel gjerne 1/100 av den prisen.. var spekka med utstyr da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 22, 2017 Share Skrevet Juni 22, 2017 1 time siden, Shattered skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=92242872&fks=92242872 Billig? Billig bil er vel gjerne 1/100 av den prisen.. var spekka med utstyr da! Såå mye utstyr hadde den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 22, 2017 Share Skrevet Juni 22, 2017 4 timer siden, mcbanan skrev: Heilt rett det, bedre lys og lysbilde med Xenon Og gode lys treng ein jo med ein M3 i Norge. Ser totalt amøbe ut med xenon på en M3/M4 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 22, 2017 Share Skrevet Juni 22, 2017 Noen som kjenner denne 5 serien? https://www.finn.no/98443455 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 22, 2017 Share Skrevet Juni 22, 2017 17 timer siden, Werther skrev: Har tenkt på den røde E39en i mange dager nå og fantasert fælt. Dessverre gidder jeg ikke ha 3 biler på skilt da man bare får brukt en av gangen uansett. Dessuten har eldre BMW en tendens til å bli skummelt dyrt mtp vedlikehold, så denne bilen vil koste en god del mer enn bare innkjøpsprisen i lengden. Men jeg er overrasket over at ingen har snappet den opp enda. Det må også nevnes at Bil Invest i Oslo pleier å være skamdyre, men denne er relativt fornuftig priset. Annonsen har sikkert vanvittig mange visninger. Som flere har skrevet må det være motoren som gjør at den ikke blir solgt - vil tro en 525i hadde gått med en gang. Hva du mener skal være skummelt dyrt med gammel BMW? Jeg er nemlig av motsatt oppfatning, at eldre BMW er noe av det billigere man kan kjøre, såfremt at man kan skru selv og er bevisst på delekjøp. Feks er klosser og skiver bak til X5en halv pris på reservedeler24 i forhold til koed. Det samme med bremseskjold og andre slitedeler. En motor, girkasse eller elektronikk er heller ikke spesielt vanskelig eller dyrt å få tak i. Jeg har enda ikke brukt mer enn rundt 30øre/km i deler til x5en på 63000km og 2 EU-kontroller. I følge mange skal det være en av de værste bruktbilene og eie. Jeg sier meg ikke enig. Jeg mener at vag er langt værre stilt, Skare1, Shattered, Daniel. og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juni 23, 2017 Share Skrevet Juni 23, 2017 19 timer siden, Hawkon88 skrev: Hva du mener skal være skummelt dyrt med gammel BMW? Jeg er nemlig av motsatt oppfatning, at eldre BMW er noe av det billigere man kan kjøre, såfremt at man kan skru selv og er bevisst på delekjøp. Feks er klosser og skiver bak til X5en halv pris på reservedeler24 i forhold til koed. Det samme med bremseskjold og andre slitedeler. En motor, girkasse eller elektronikk er heller ikke spesielt vanskelig eller dyrt å få tak i. Jeg har enda ikke brukt mer enn rundt 30øre/km i deler til x5en på 63000km og 2 EU-kontroller. I følge mange skal det være en av de værste bruktbilene og eie. Jeg sier meg ikke enig. Jeg mener at vag er langt værre stilt, Helt enig med deg! Føler akkuratt det samme. Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå