Daniel. Skrevet Juli 4, 2017 Share Skrevet Juli 4, 2017 Stort sett pappagutter som "råner" rundt i E6x og E9x De fleste som råner rundt kjører fortsatt Passelat B5/B5.5, Volvo, E46, E39, W124 og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juli 4, 2017 Share Skrevet Juli 4, 2017 (endret) 9 minutter siden, DanielStance skrev: Stort sett pappagutter som "råner" rundt i E6x og E9x De fleste som råner rundt kjører fortsatt Passelat B5/B5.5, Volvo, E46, E39, W124 og slikt. Biltypen varierer nok om hvorvidt man er i Rakkestad, Notodden eller Stavanger for å si det slik Endret Juli 4, 2017 av Evopower Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 4, 2017 Share Skrevet Juli 4, 2017 3 minutter siden, Evopower skrev: Biltypen varierer nok om hvorvidt man er i Rakkestad eller Stavanger for å si det slik Jojo, men samtidig så er det mye biler som går igjen også Shattered og Evopower reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 4, 2017 Share Skrevet Juli 4, 2017 14 minutter siden, Evopower skrev: Biltypen varierer nok om hvorvidt man er i Rakkestad, Notodden eller Stavanger for å si det slik Her er det stort sett bare "nye landsmenn" som råner rundt i E60. Da jeg skulle ta lappen var Volvo 740/940/hvadeennheter rånerbilene (skulle aldri ha volvo sjæl), så ble det e36/46 etterpå. Tilbake på tråden: linken din på forrige side funker ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juli 4, 2017 Share Skrevet Juli 4, 2017 Se der ja. Bilen på linken har akkurat blitt fjernet. Var en 2001 e38 728i med blått interiør til 140.000kr eller hva det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 4, 2017 Share Skrevet Juli 4, 2017 (endret) E60 begynner å bli rånebil, ja, hvertfall i disse trakter. Jeg får faktisk en del mindre lyst på de fordi de begynner å få den statusen. E39 har blitt rånebil for lengst den òg, dessverre. E60 ligger rett bak Preface har blitt så billig at de har falt inn de deres budsjett. Endret Juli 4, 2017 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 5, 2017 Share Skrevet Juli 5, 2017 Ja, det er litt trist med den rånestatusen.. e30 har jo og vært en rånebil i sin tid, men det har heldigvis tatt slutt.. Tilsynelatende blir ikke hverken Z eller X bilene råneobjekter. E70 begynner hvertfall å nærme seg 250 000kr for de billigste. Kanskje det er et alternativ? Ellers virker det som om rånerne helst vil ha sedan hvis det er bmw. Hvertfall her i distriktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 5, 2017 Share Skrevet Juli 5, 2017 Det har dessverre begynt å bli litt X5 rånebiler her i området. Jobbet på Esso/Deli siden jeg ble permittert og har fulgt med på miljøet en stund. Er for det meste E34, E39, E60 og E46. Noe Mercedes. Nå begynner det å bli flere E60 enn E39. Ene råneren har byttet til en E53 med M62 og så var det en som hadde ombygget E39 M5 som også har kjøpt seg X5. Usikker på motor og modell. Var bare kameratene hans som fortalte det. Så er det en ung råner i nabolaget. Tror også han har Svart E53 med M62. Effektanlegg, skamsotet alle veier og gigantiske kantfelger og senk. Bånner gassen alle steder han kan, selv i nabolaget med 30-sone og fartsdumper. HenrikSolberg og Hawkon88 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 5, 2017 Share Skrevet Juli 5, 2017 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=99667889 Det er noe som skurrer for meg med denne. Den er annonsert 30-40 000kr under tilsvarende biler i grei stand. Den har tilsynelatende enkle feil, men det opplyses ikke om at eugodkjenningen er gått ut i annonsen. Videre selges den på vegne av en forhandler. Så hvorfor ikke fikse feilene og få full pris? Jeg mistenker at det er noe skikkelig alvorlig- og de vil snike seg bort fra det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 5, 2017 Share Skrevet Juli 5, 2017 29 minutter siden, Hawkon88 skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=99667889 Det er noe som skurrer for meg med denne. Den er annonsert 30-40 000kr under tilsvarende biler i grei stand. Den har tilsynelatende enkle feil, men det opplyses ikke om at eugodkjenningen er gått ut i annonsen. Videre selges den på vegne av en forhandler. Så hvorfor ikke fikse feilene og få full pris? Jeg mistenker at det er noe skikkelig alvorlig- og de vil snike seg bort fra det.. Tja, selger opplyser første setning rep.objekt og videre at bilen er for de som kan å skru. Jeg tolker annonsen slik at det er mer enn det "lille" som oppgitt, men at selger vet ikke hva. Jeg tror ikke de vil snike seg vekk fra det, men kanskje få bilen bort før noe større skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 5, 2017 Share Skrevet Juli 5, 2017 (endret) Hvorfor selger da ikke forhandleren bilen selv? Å selge som rep objekt er også en måte å frita seg selv fra ansvar. Hvis man driver med kjøp og salg av bil, vil man jo utføre slike enkle reperasjoner og eugodkjenne bilene for høyest mulig gevinst.. Ikke selge bilene videre skambillig som repobjekt fordi man ikke tør å kjøre den gjennom eukontrollen? Jeg har lyst til å kjøpe, fikse og selge biler på hobbybasis, men det er klart at man må kunne vite hvilke objekter man skal satse på. Det er derfor jeg er nysgjerrig. Den største fortjenesten ser tilsynelatende ut til å være litt eldre premiumbiler under 100 000kr (som denne), hvor rusten ikke har fått blitt et problem. Men det er klart at det er ved disse bilene det er størst risiko og, kontra e39 og e46 som man kan selge i deler og likevel tjene penger om det skulle være noe uforutsett. Endret Juli 5, 2017 av Hawkon88 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juli 5, 2017 Share Skrevet Juli 5, 2017 E39 er på bunn prismessig nå. Og jeg tror strøkne utgaver, med rett motor vil selge for gode penger om bare 3-4 år. Typisk 2001-2003 msport 530d eller 540i manuell. Slike bør ligge på 100-120.000 kr og dermed forsvinner rånerstempelet (hvertfall om 5-6 år når alle 98 mod 520ia er brukt opp og kasta) spent på hva min 2001 520d vil selge for om 4 år. Det kommer også an på hvordan markedet ser på dieselbiler. Mem at e39 vil holde seg/stige fremover er det liten tvil om Stian og Hawkon88 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet Juli 5, 2017 Share Skrevet Juli 5, 2017 https://www.finn.no/98482666 Er det normalt med sånn lyd i motoren på disse bilene?(se film) Høres jo ut som en diesel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 5, 2017 Share Skrevet Juli 5, 2017 Hørtes ut som en M57 ja OddM/// reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 5, 2017 Share Skrevet Juli 5, 2017 Er litt sånn mystiske lyder på N5x motorene ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå