Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Otis skrev:

@Daniel.

Jojo, men uansett. Det var da voldsomt! Og det som er enda rarere er at den har ligget en stund pga bilder av vinterdekk, vil jeg tro.

Men f11 ble veldig interessant.

Har vel såpass mye penger at det tapet ikke gjør noe :P

Ja var ikke så dum den, mangler comfortstoler, og interiør fargen var ikke helt min smak. Men så er den 100k+ for dyr for meg uansett :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5.7.2018 at 23.28, Daniel. skrev:

Ganske godt utstyrt Individual E61 LCI

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=110030524

En av de aller beste E60/ E61 jeg har sett! Mye sjeldent individual utstyr her, alcantara taktrekk, skinntrukket dashbord, piano lister sammen med Z1XX interiør og 490 lakk ser man kun på en og annen M5 blant E60/ E61. Eneste den mangler som den skulle hadd er soft close. Ikke sett brilliant white blant E60/ E61 heller før. Individual HIFI også, er virkelig voll, voll, voll denne!

Endret av Proshift
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Proshift skrev:

En av de aller beste E60/ E61 jeg har sett! Mye sjeldent individual utstyr her, alcantara taktrekk, skinntrukket dashbord, piano lister sammen med Z1XX interiør og 490 lakk ser man kun på en og annen M5 blant E60/ E61. Eneste den mangler som den skulle hadd er soft close. Ikke sett brilliant white blant E60/ E61 heller før. Individual HIFI også, er virkelig voll, voll, voll denne!

Jepp, virkelig bra utstyrt denne :) Dessverre akkurat for gammel til at den kom med CIC, men det kan jo naturligvis ettermonteres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutes ago, Proshift said:

En av de aller beste E60/ E61 jeg har sett! Mye sjeldent individual utstyr her, alcantara taktrekk, skinntrukket dashbord, piano lister sammen med Z1XX interiør og 490 lakk ser man kun på en og annen M5 blant E60/ E61. Eneste den mangler som den skulle hadd er soft close. Ikke sett brilliant white blant E60/ E61 heller før. Individual HIFI også, er virkelig voll, voll, voll denne!

Men er det bare jeg som syns den er for dyr alikevel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke den var dyr, er 525d og utstyrt som ingen andre på verken finn eller mobile. Har gått litt, men det trenger ikke ha noe å si, spørs hva som er gjort med den. Virker bra fulgt opp. Går sikkert an å prute! Om den er 2008 eller 2010 har ikke noe å si for min del. Utstyr viktigere enn dette. Er vel samme bilen teknisk også, 2008-2010.

Endret av Proshift
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, scoot skrev:

Men er det bare jeg som syns den er for dyr alikevel? 

35 minutter siden, Proshift skrev:

Jeg synes ikke den var dyr, er 525d og utstyrt som ingen andre på verken finn eller mobile. Har gått litt, men det trenger ikke ha noe å si, spørs hva som er gjort med den. Virker bra fulgt opp. Går sikkert an å prute! Om den er 2008 eller 2010 har ikke noe å si for min del. Utstyr viktigere enn dette. Er vel samme bilen teknisk også, 2008-2010.

Altså, den ligger høyere enn de fleste 525d LCI på Finn per nå, men så skal det sies at den har et utstyrsnivå som de fleste andre ikke er i nærheten av engang!

I tillegg så ser den ut til å være eid av en som tar godt vare på bilen sin.

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen  som er i nærheten av den, den har individual lakk, skinn, lister, tak, dashbord for 130 000 kr ca. Itillegg Individal hifi og alt ellers. Utenom individual greiene, så tviler jeg på det er noen 525/ 530 som er like bra utstyrt ellers. Det er helt rett at den er priset høyere enn en kjederlig sort dakota bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, Daniel. said:

Altså, den ligger høyere enn de fleste 525d LCI på Finn per nå, men så skal det sies at den har et utstyrsnivå som de fleste andre ikke er i nærheten av engang!

I tillegg så ser den ut til å være eid av en som tar godt vare på bilen sin.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=123343329&fks=123343329

Denne lå jo ute for et par uker siden - ikke helt samme utstyrsnivå og mindre motor. Men da igjen med CIC og massasje ( som i mine øyne er bedre enn aktiv sidestøtte ). Jeg vil tro det er prutningsmonn på den hvite, men absolutt en pen bil med mye bra utstyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...