Gå til innhold

MagnusHN's #335 E39 M5 Touring - SOLGT


MagnusHN
 Share

Anbefalte innlegg

Skal dere til Bud i år, Magnus? Er det i det hele tatt noe treff i Bud i år? :P Har liksom ikke hørt eller sett noenting om det.

Vi skal til Bud ja, eller ihvertfall noen av oss :P Bestilte hytte med en gang det ble lagt ut dato, trur ikke de har laga arrangement på facebook enda men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ledig plass på noen av hyttene, mon tro? :) Har lyst til å joine i år jeg også.

Når kommer det bilder av nye hjul a?? :D

Jeg vil tro at noen har plass, foreløpig er hytta jeg har bestilt fylt opp :P

De er under bygging nå, så blir en liten stund til bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert med helrøde baklykter. Er det originale US-lys (med sidemarkeringslys?) eller har du lakkert de? :)

Synes det ble veldig kledelig! Det er hvite facelift som jeg har lagt rød lamin-x blinklyset ;)

 

 

 

Fått kappet til eksosen idag så da er det bare å få sveisa og finjustert den :) Skulle også hatt en M5 diffuser... Om noen har en liggende kan jeg være interessert i den!

post-52365-0-53103200-1427141130_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er diameter på endestussene? Har handla schmiedmann potter + x pipe med 4x76mm men vil ha 4x85mm..

Endestussene dine var vertfall perfekt!

De er 3,5" ;) Må bare skaffe meg en skikkelig diffusor for jeg liker ikke den som sitter på nå, er litt for stor utskjæring i den. Bytter du resonatoren med X-pipe eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...