Ivrig86 Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Skal dere til Bud i år, Magnus? Er det i det hele tatt noe treff i Bud i år? Har liksom ikke hørt eller sett noenting om det. Treffet er iallefall 6 juni Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 Skal dere til Bud i år, Magnus? Er det i det hele tatt noe treff i Bud i år? Har liksom ikke hørt eller sett noenting om det. Vi skal til Bud ja, eller ihvertfall noen av oss Bestilte hytte med en gang det ble lagt ut dato, trur ikke de har laga arrangement på facebook enda men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Er det ledig plass på noen av hyttene, mon tro? Har lyst til å joine i år jeg også.Når kommer det bilder av nye hjul a?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 Er det ledig plass på noen av hyttene, mon tro? Har lyst til å joine i år jeg også. Når kommer det bilder av nye hjul a?? Jeg vil tro at noen har plass, foreløpig er hytta jeg har bestilt fylt opp De er under bygging nå, så blir en liten stund til bilder Torek og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 Litt stemningsbilder fra helga, fint vær å vaske i selv om det var kaldt i skyggen! Tenkte å sende speil og bakluke spoileren til lakk denne uka Jeg får vel få sveisa eksosen snart også.... Haraldb, Even Pladsen, BMWE39turbo og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 23, 2015 Share Skrevet Mars 23, 2015 Drømmebil! MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 23, 2015 Share Skrevet Mars 23, 2015 Lekkert med helrøde baklykter. Er det originale US-lys (med sidemarkeringslys?) eller har du lakkert de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 23, 2015 Share Skrevet Mars 23, 2015 Drømmebil! Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2015 Lekkert med helrøde baklykter. Er det originale US-lys (med sidemarkeringslys?) eller har du lakkert de? Synes det ble veldig kledelig! Det er hvite facelift som jeg har lagt rød lamin-x blinklyset Fått kappet til eksosen idag så da er det bare å få sveisa og finjustert den Skulle også hatt en M5 diffuser... Om noen har en liggende kan jeg være interessert i den! Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 23, 2015 Share Skrevet Mars 23, 2015 Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Hva er diameter på endestussene? Har handla schmiedmann potter + x pipe med 4x76mm men vil ha 4x85mm.. Endestussene dine var vertfall perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2015 Hva er diameter på endestussene? Har handla schmiedmann potter + x pipe med 4x76mm men vil ha 4x85mm.. Endestussene dine var vertfall perfekt! De er 3,5" Må bare skaffe meg en skikkelig diffusor for jeg liker ikke den som sitter på nå, er litt for stor utskjæring i den. Bytter du resonatoren med X-pipe eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Du skal ikke ha hengerfeste? Jeg har orginal diffusor til M5 med avtagbar krok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Når får jeg se noen skikkelige hjul på denne her kassa da Magnus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå