RF91 Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 Aldri vore fan av leppe i samme farge som bilen, so eg stemme utvilsomt svart. Nysgjerrig på korleis interiøret blir i bilen og. Fargen såg ganske lys ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 Stemmer for uten leppe men visst så i sort blank. StigJ og BMW E30 325 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 Hvis det kan introduseres som et alternativ så er uten leppe 10x finere, ja Aldri hatt sansen for leppe på E39, egentlig. Men om du uansett skal ha det så er det blank sort som jeg nevnte. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Februar 26, 2016 Share Skrevet Februar 26, 2016 om listene, grillen osv er matt, så hadde jeg hatt leppa matt, om det er blankt så ville jeg att leppa blank, UANSETT så skulle den ihvertfall vært svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 26, 2016 Share Skrevet Februar 26, 2016 No lip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2016 (endret) Hvis jeg ikke liker den med leppa så selger jeg den bare Føler det mangler noe i fronten.... Er matte lister rundt vinduene i dag, men har planer om å foliere eller lakke de høyglans sort. Synes blank sort er finere enn matt. Nå sitter det chrome/svart grill, men har den gamle grillen liggende så kan hende at den blir sort høyglans også. 16 timer siden, RF91 skrev: Aldri vore fan av leppe i samme farge som bilen, so eg stemme utvilsomt svart. Nysgjerrig på korleis interiøret blir i bilen og. Fargen såg ganske lys ut Det er samme farge som denne. Vanskelig å gjengi riktig farge når den endrer seg når man har lagt på matt sealer Endret Februar 26, 2016 av MagnusHN Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2016 Nå er førersetet klar for makeover. Renset og mattet ned. Bendik Kjellevold og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2016 Jeg får vel oppdatere litt her igjen...Har nå fått tak i E65 nakkestøtter også har jeg handlet nye bags bak! Har også blitt ferdig med noen deler. Bilder sier mer enn 1000 ord. Kommer bedre bilder etter hvert, så mobilbilder får duge så lenge. Kan også følge meg på instagram: magnushn. God påske! Før matt finish Etter matt finish Gorg, RF91, StigJ og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 Så utrolig gjennomført og lekkert! Gleder meg til å se videre fremgang her. MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 25, 2016 Share Skrevet Mars 25, 2016 Ja, dette blir veldig bra MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 Noen nye bilder Freakshow, Bendik Kjellevold, MarcusSteffensen og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Nam nam nam! MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Dette blir bare bedre og bedre MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Nydelig MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå