papertiger Skrevet Desember 4, 2020 Share Skrevet Desember 4, 2020 15 minutes ago, Daniel. said: Twin Turbo V8 fra X6M og xDrive har den også Den perfekte Norgesbil! Som en Golf med bensin og 4x4, passer inn i alle hjem 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 4, 2020 Share Skrevet Desember 4, 2020 23 minutter siden, papertiger skrev: Den perfekte Norgesbil! Som en Golf med bensin og 4x4, passer inn i alle hjem 😃 Golf på steroider og litt til 😂 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Desember 4, 2020 Share Skrevet Desember 4, 2020 1 time siden, Daniel. skrev: Golf på steroider og litt til 😂 Helt sykt! Må være vanskelig å få godkjent da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 Bare et insta-bilde, men helt etter min bok om hvordan en SUV skal være Hevet og AT-dekk ❤️ StigJ, Tony Soprano og Weltzin reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 21 minutter siden, Marius2002 skrev: Bare et insta-bilde, men helt etter min bok om hvordan en SUV skal være Hevet og AT-dekk ❤️ Kult....Herlig med roof rack også 🤩 Mangler bare 4 store runde ekstralys festet på taket 👌Skikkelig Expedition tralle 🥇 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 Tror jeg lett kunne rattet denne til hytta 😄 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 @Tony Soprano jepp, skikkelig kult Legger ved et bilde av en X6 jeg også postet for noen år siden. Fant også bilde av nye X5 med AT-dekk. Synes det utgjorde mye StigJ, Tony Soprano, Peak og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 Er dekk stjernemerket 😄❓ Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 (endret) Synes egentlig AT dekk ikke har noe å gjøre på biler som X5, Q7, GLE osv, da disse bilene egentlig hører hjemme i asfaltjungelen og både ser best ut og ruller best på tilhørende dekk. Skal en først gå offroad er det ingen biler som slår Pajero, Land Cruiser osv, de er overlegne de førstnevnte i terreng og på vanskelig føre, og de ser unektelig rå ut med AT dekk Endret Desember 10, 2020 av papertiger Marius2002 og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 Traff på denne på parkeringsplassen til polarsirkelen i fjor sommer Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 (endret) @papertiger det er et ærlig svar Jeg er enig i at AT-dekk ikke er best på asfalt, men jeg synes grove dekksider og mønster gjør seg godt på SUV/SAV/Crossover etc. Delte meninger her og det regner jeg med også! @StigJ 😍 Endret Desember 10, 2020 av Marius2002 papertiger og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Januar 7, 2021 Share Skrevet Januar 7, 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 31, 2021 Share Skrevet Januar 31, 2021 @StigJ mens vi er inne på All Terrain! https://www.instagram.com/p/CKt_NqJH5RV/?igshid=13rcifr5o0g6z fupsaker, StigJ, ogee1 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 1, 2021 Share Skrevet Februar 1, 2021 Ja tøff den der @Marius2002 Her er noen flere bilder. https://www.zpost.com/forums/showthread.php?t=1747288 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 1, 2021 Share Skrevet Februar 1, 2021 @StigJ knalltøft 😎 Heldigvis er det ikke dagligkost, men det gjør seg med slike utskudd av og til StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå