karolinef Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Da har jeg og traktor-dorris fått vært i Bud også, var en knall helg! marhag11, Designer, Ivrig86 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Knallfine bilder! Hvilken lyktfilm er det du har brukt på frontlyktene? Laminx? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Knallfine bilder! Hvilken lyktfilm er det du har brukt på frontlyktene? Laminx? Takk! har brukt Biltema lyktefilm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 pene Bilder! karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2015 Igår ble det angel eyes og led i tåkelysa, fornøyd ! Legger ved flere bilder fra Bud treffet av bilen som andre har tatt: Bimmer fan, Designer, Ivrig86 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 Ser ut som bra farge match! Kjempe greier! karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet September 8, 2016 Forfatter Share Skrevet September 8, 2016 En liten stund siden jeg oppdaterte her ser jeg😅 Bilen lever enda og er fortsatt i mitt eie. Nå skal den inn å få fjernet alt av rust før den vinterlagres, så forhåpentligvis komme igang med litt andre planer jeg har for bilen Walkabout, fupsaker, Ivrig86 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mai 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2017 Ser jeg er litt for dårlig til å oppdatere her 😂 Slenger ut en liten bildeoppdatering med de nye sommerfelgene og hvordan bilen ser ut i år. For de som vil følge mere med så er det bare å følge meg på instagram: karofj , er litt mer aktiv der 😁 Gorg, ahj og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mai 4, 2017 Share Skrevet Mai 4, 2017 Tøff e46! Skulle likt å hatt sånne hjul på min gamle e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mai 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2017 Da var bilen min på sin første utstilling idag på Bjerke travbane herlig dag med knallvær 😎👍🏼 Kommer flere bilder. fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mai 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2017 Så ble det en svipptur til Hamar idag. Passa fint inn her mellom en volvo 850 og en hummer 😅 Er nok best med disse egne bmwtreffene 👌🏼 fxslin og 316 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mai 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2018 Hei igjen 😁 kommer med en oppdatering her, da jeg ser det er et år siden siste oppdatering. Kommer til å være mer aktiv her fremover, så håper noen har lyst til å følge med 😊 Bilen er fortsatt i mitt eie, har nå hatt den i over 3 år, og er fortsatt glad i den til tross for at vi har et slags elsk-hat forhold hehe.. Kan egentlig starte fra forrige post med hva jeg har gjort den siste tiden (året). Siden jeg skriver dette fra mobilen, blir det i flere deler. DEL 1: Etter treffet i Hamar var det tid for e30meet 2017! Før avreise skulle jeg bare spyle over bilen, noe som viste seg å være en dum idé.. Turen til vaskehallen går veien jeg kjører på under en motorvei bro, det jeg ikke la merke til Da det var skygge under brua, var at det lå mye betongstein i veibanen som da hadde rast ned fra broen på grunn av slitasje. Det kom et kjempe smell, og olja fosset ut fra bunnpanna.. stoppet så klart bilen med en gang og fikk ringt viking så de fikk fraktet den ned til Bilia. Her ble den stående i 2 måneder (resten av sommeren med andre ord) siden dette ble en sak mellom meg og vegvesenet. Dette endte til slutt opp med at vegvesenet ikke tok noe ansvar for hendelsen, og jeg fikk en fin regning. Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 21, 2018 Share Skrevet Mai 21, 2018 Fy søren heller! Typisk Statens vegvesen egentlig. De snør seg unna slike saker nesten bestandig. Flott bil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mai 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2018 (endret) DEL 2: Da høsten kom fikk jeg endelig tilbake bilen min. Var ikke så mye oppdateringer jeg gjorde med den da, annet enn vedlikehold og høstbilder 🤷🏼♀️ Så kom vinteren, og jeg kjøpte skiboks til bilen så den skulle få en ny «vinterlook» og fordi det er praktisk da jeg står på ski. Sendte inn framfanger, forskjerm og førerdør inn til lakkering for å få bort det som plaget meg av rust. Våren nærmet seg, og jeg valgte å sende Borbet felgene mine inn til lakkering for å få de i en annen farge. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet 😀 Så var det tid for EU kontroll, ikke store feilene, men oppdaget mye underveis da jeg skulle fikse det bilen hadde fått feil på, så da ble det en del skruing. Ikke noe jeg har noe imot da jeg liker å skru, og lærer mye av det. Så nå skal jeg ha bilen på etterkontroll og krysser fingrene for at det går fint. Nå står Bud treffet for tur, så gleder meg veldig til dette Endret Mai 22, 2018 av karolinef Kennethe34, Hefre auto, danskiii og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mai 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2018 11 minutter siden, Otis skrev: Fy søren heller! Typisk Statens vegvesen egentlig. De snør seg unna slike saker nesten bestandig. Flott bil da. Ja! Var mye om og men når det kom til det der husker jeg .. takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå