740AV Skrevet Mai 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2016 Liten update her Har fått montert 35 mm H&R senk forran og bak, samt en leppe forran Peak, Gorg, figgen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 5, 2016 Share Skrevet Mai 5, 2016 Stillig leppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 14, 2016 Share Skrevet Mai 14, 2016 ble bra det der likte godt de felgene der. skulle bare hatt noen større bremser nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2016 Er ganske fornøyd med felgene, selv om det er sånne kopifelger. Bremsene blir vel sikkert værende skik de er Måtte koste på nye skiver og klosser både forran og bak i fjor høst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2016 Etter litt fram og tilbake bestemte jeg meg for å skaffe Alpina leppe til F25'en. Så slik ble bilen med leppa på Jeg har også dekorsett til spoileren som jeg vurderer å klistre på. Hva tror dere? Ron Jeremy, ahj og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 ble knallfin den. pent uten dekor også, så litt usikker der. kommer litt mer fram at det er alpina da men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 Ble veldig pent, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 Takk for det Blir vel til at jeg bare lagrer dekorsettet enn så lenge. Jeg har forresten montert original m-performance grill på bilen, og så har jeg foliert listene rundt vinduene for å se hvordan det ble seende ut. Beklager de dårlige bildene men.. Ellers tenker jeg på å bytte ratt etterhvert. Til et sånn: ogee1, fxslin og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 15, 2016 Share Skrevet Juli 15, 2016 Thumbs up!!! Dette har blitt veldig pent!!! Likte godt sorte nyrer og lister. hva brukte du til å foilere listene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2016 Jeg hadde en rull med blank svart folie liggende fra før. Kjøpte den fra shadowlinetrim.com i 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 27, 2016 Share Skrevet Juli 27, 2016 ble meget bra med leppe og senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Ble flott dette! Jeg ville heller ikke montert Alpinamerkene. Har du tenkt å foliere railsene også? Bare de som mangler for "all black". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 Takker Jeg lar nok railsene bare være alu inntil videre. Har tenkt på å fjerne railsen også faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Dette ble veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Facelift Skrevet August 12, 2016 Share Skrevet August 12, 2016 Hei. Det vart fint med med det du har gjort med bilen. Hvor fikk du tak i den frontleppen? Kansje det er å få tak i til min bil åsså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå