Gå til innhold

E91 325i LCI - Individual Stratus Grau - Solgt


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

Liten update

Ikke fått på sommerhjul enda, da det var 2 grader i dag, og meldt minus til helga..

Men har fått polert felgene med Cleaner Fluid Medium og satt de inn med Swissvax Autobahn. Så de er klare for ny sesong! I fjor ble de ikke vokset, og det er mulig de blir renovert i vinter :) 

Spacerne har jeg montert, men da med vinterfelger så jeg tror det passer bedre med Performancefelgene på.

post-54532-0-74302300-1441123503.jpg

Bilde fra i fjor, klør i fingrene!

Ellers skal bilen inn på verksted i mai for å gjøre en ikke ubetydelig jobb med motoren. Er noe utiming mellom veiv og kamaksel som skal ordnes opp i, heldigvis et forsikringsoppgjør. Muligens kommer de til å bytte register. Og ny olje skal også i motoren :) 

If Bedre Bilbytte funker foreløpig ganske bra.

Er det tid i helgen så blir kaliperne lakket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør som E.H.D sier, ingenting på boltene og bruker momentnøkkel, har aldri bolter som sitter fast. Selv ikke på min mor sin bil, og der er hjulene montert fra start til slutt av sesong.

Forøvrig fine sommerfelger du har, minner litt om en moderne versjon av Style 225. Hva heter de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Gorg skrev:

Liten update

Ikke fått på sommerhjul enda, da det var 2 grader i dag, og meldt minus til helga..

Men har fått polert felgene med Cleaner Fluid Medium og satt de inn med Swissvax Autobahn. Så de er klare for ny sesong! I fjor ble de ikke vokset, og det er mulig de blir renovert i vinter :) 

Spacerne har jeg montert, men da med vinterfelger så jeg tror det passer bedre med Performancefelgene på.

post-54532-0-74302300-1441123503.jpg

Bilde fra i fjor, klør i fingrene!

Ellers skal bilen inn på verksted i mai for å gjøre en ikke ubetydelig jobb med motoren. Er noe utiming mellom veiv og kamaksel som skal ordnes opp i, heldigvis et forsikringsoppgjør. Muligens kommer de til å bytte register. Og ny olje skal også i motoren :) 

If Bedre Bilbytte funker foreløpig ganske bra.

Er det tid i helgen så blir kaliperne lakket.

Virkelig nydelig bil. Angrer nesten på at jeg byttet ut min E91 LCI 320d xdrive...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frode D skrev:

Jeg gjør som E.H.D sier, ingenting på boltene og bruker momentnøkkel, har aldri bolter som sitter fast. Selv ikke på min mor sin bil, og der er hjulene montert fra start til slutt av sesong.

Forøvrig fine sommerfelger du har, minner litt om en moderne versjon av Style 225. Hva heter de? 

Skal prøve å fjerne så mye som mulig av den gamle dritten så bare holde det rent. Kjøpt en ny boks med WD40, satser på det blir rent til slutt! 

Style 269 heter de. Er ferric grey lakkfarge, og delvis polert fremside. Også er det printet BMW Performance på de. Usikker på hvordan jeg skal få de i mest mulig lik finish.. Printen får jeg sikkert tak i, men om lakkerer får skilt to typer finish vet jeg ikke.

2 minutter siden, fupsaker skrev:

Virkelig nydelig bil. Angrer nesten på at jeg byttet ut min E91 LCI 320d xdrive...

Takker :) Du kjøpte deg jo en flott bil du også!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Gorg skrev:

Skal prøve å fjerne så mye som mulig av den gamle dritten så bare holde det rent. Kjøpt en ny boks med WD40, satser på det blir rent til slutt! 

Style 269 heter de. Er ferric grey lakkfarge, og delvis polert fremside. Også er det printet BMW Performance på de. Usikker på hvordan jeg skal få de i mest mulig lik finish.. Printen får jeg sikkert tak i, men om lakkerer får skilt to typer finish vet jeg ikke.

Takker :) Du kjøpte deg jo en flott bil du også!

 

Hehe, sant, men hadde en flott 320d som kjørte svært bra. 19" Style 225, xdrive, litt oppjustert motor, KW justerbart etc. Men den hadde gått 134000 da jeg byttet den inn i en "ny" bil, F20'en jeg har nå. Hadde jeg begynt å følge med her litt tidligere hadde jeg nok gjort noen endringer på den for å holde den up to date. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Gorg skrev:

10 foran og 12 bak. Syns det ble akkurat passe :-) 

Skal ta noen bedre bilder med ren bil

Lurer på om jeg skal få ut mine litt også, er liksom ikke helt happy med hvor langt inn de sitter.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ja får si det igjen da,fader å fin den er.

Har av og til angret på jeg ikke kjøpte e91 med stor motor :).

Men men overlever med den jeg har nå også.

Ser og at den er Vestfold registrert,hentet du den der selv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sveigis skrev:

Ja,ja får si det igjen da,fader å fin den er.

Har av og til angret på jeg ikke kjøpte e91 med stor motor :).

Men men overlever med den jeg har nå også.

Ser og at den er Vestfold registrert,hentet du den der selv ?

Haha :-) tusen takk! 

Er jo ikke dårlig motorisering du har akkurat! 

Hentet den av en annen på forumet i Oslo, tror jeg er tredje eier i Norge. Men har alle papirer fra import, og masse fra forrige eier. God historikk, så alt er satt i perm og når denne en gang selges skal det være på stell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...