mAZE Skrevet Juli 31, 2015 Share Skrevet Juli 31, 2015 (endret) Er snart et år siden jeg handlet denne, men har visst ikke fått laget noe tråd enda. Har ikke så mange bilder heller, men legger ut de jeg har. Så kommer det vel flere etterhvert. 2003mod E46 M3 Farge: Estoril Blau Km-Stand: 23905 (31.07.2015) Bilen kan betraktes som ny både innvendig og utvendig. En tidligere eier, som da kun har hatt den stående. Som meg. Litt bilder: Noen bilder når vi monterte nytt understell på den: Endret Oktober 9, 2018 av mAZE albin, bimmerR, Werther og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2015 Bilder før senk: Saltkjelen og BimmerAnders reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 31, 2015 Share Skrevet Juli 31, 2015 Den der var jo bare helt riktig! Riktig farge, riktig girkasse og riktig interiør. Selv om du har hatt den en stund så må jeg få gratulere med en skikkelig gromkasse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2015 (endret) Takk for det.. Ja der var denne fargen jeg skulle ha ett etter en evighet. Så kom jeg over denne i fjor, og måtte bare slå til. Sjelden å se de med så lav km-stand, så det ble jo en stor bonus. Endret Juli 31, 2015 av mAZE StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 31, 2015 Share Skrevet Juli 31, 2015 Gratulerer med en griselekker bil. Skulle virkelig ønske bilen min selv var Estorill. Råeste blåfargen man får på disse årsmodellene. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet Juli 31, 2015 Share Skrevet Juli 31, 2015 Nydelig bil med lekker farge og riktig girkasse. Blir ikke stort bedre enn dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 1, 2015 Share Skrevet August 1, 2015 Herlig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Gratulerer med sjelden kombinasjon. Fantastisk farge og km.Stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Makan til strøken M3 Nydelig farge også! Følger her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 For en bil! utrolig flott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Denne var virkelig flott! Må være deilig å sitte med en "ny" E46 i 2015. [emoji4] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Gromt. Observerte den på Skreia 1.mai. Nydelig vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2016 Lite bilder om dagen og siden jeg kjøpte bilen. Får håpe det blir litt mer knipsing til sommeren. Men et lite bilde fra garasjen kan jeg jo alltids ta med. Marius2002 og bimmerR reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet Februar 17, 2016 Share Skrevet Februar 17, 2016 Nydelig m3! håper på litt mer bilder til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Fin bil! Liker fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå