///MoePower Skrevet April 20, 2017 Share Skrevet April 20, 2017 Denne blir skikkelig nice! Digger setene, jeg er normalt sett ikke noe fan av uoriginale setetrekk pga. at de færreste ligner nok på de originale, er feil struktur, rynkete osv.. Men disse ser veldig bra sydd ut, man skal kunne disse bilene for å se at de ikke er originale og da er i mine øyne målet oppnådd! Hardtop reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 22, 2017 Share Skrevet April 22, 2017 Blir spennende og se ferdigbilder her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet April 23, 2017 Forfatter Share Skrevet April 23, 2017 Det nærmer seg 😊 Ron Jeremy, ///MoePower, Marius2002 og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet April 23, 2017 Share Skrevet April 23, 2017 Nydeleg interiør!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 23, 2017 Share Skrevet April 23, 2017 Ser ut so eit heilt kurrant førarmiljø det der. Kjempeflott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet April 23, 2017 Forfatter Share Skrevet April 23, 2017 Første skikkelige prøveturen unnagjort! Går som en kule, tight og fin å kjøre. 😀 Bare å montere siste småtteriene nå så er det tut og kjør. 👍 JE, Eddy`s, Jokkke og 13 andre reagerte på dette 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 30, 2017 Share Skrevet April 30, 2017 Gratulerer! Ser meget vakkert ut både innvendig og utvendig nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mai 1, 2017 Share Skrevet Mai 1, 2017 Kan tenka meg at detta va ein ganske so bra godfølelse ette alt arbeidet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juni 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2017 Da er jeg mer eller mindre i mål med prosjektet, og har allerede hatt mange fine turer med bilen. Siste prikken over i-en ble satt i dag da jeg fikk satt på felgene, ferdig lakkerte, og senket bilen ned til den høyden jeg hadde sett for meg. Med 245/45-16 bak og 225/50-16 foran er det ikke plass til et sigarettpapir noe sted. Det subber ikke annet enn ved full sving. Jeg vurderer dog å sette fremdekkene bak, og montere 205/55-16 foran for litt mindre voldsomt preg. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med resultatet. Nå gjenstår det bare å kjøre MYE! codex, janerik171187, williamwiers og 22 andre reagerte på dette 25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 Nydligt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 Utruleg flott bil du ha ordna deg Sjøl ha fått augene meir og meir opp for dei gamle BMW'ane og kunne godt tenkt meg noko lignande i framtida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 20, 2017 Share Skrevet Juni 20, 2017 Lekkert, lekkert, lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Juni 20, 2017 Share Skrevet Juni 20, 2017 Helt konge, bare nyte å kjøre km nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 20, 2017 Share Skrevet Juni 20, 2017 Denne er bare helt perfekt. Noe av det råeste karosseriet å få spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juni 20, 2017 Share Skrevet Juni 20, 2017 Bilen ble absolutt nydelig! Perfekt valg av farge, samt felgvalg og høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå