Marius2002 Skrevet Oktober 4, 2016 Share Skrevet Oktober 4, 2016 Hmm hvem er nå denne idioten som var livredd granittsteinene... Jepp, jeg måtte hatt et illebefinnende der merket jeg når jeg kom ut igjen fra dagligvaren. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Oktober 6, 2016 Share Skrevet Oktober 6, 2016 Det er litt vanskelig å parkere en kjempestor Fiat 500 når man har så trang plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 6, 2016 Share Skrevet Oktober 6, 2016 (endret) On 29.9.2016 at 4.04, Gabz skrev: Var to fine på en gang på bensinstasjonen borti her i stad. Den står lovlig den der Såfremt det ikke er parkeringsplass til høyre for bilen så er den parkeringa der fin, synes jeg. Endret Oktober 6, 2016 av Torek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2016 Er parkeringsplass til høyre Og mora til dama har fått bot for å ha hjulet såvidt over streken, så er nok ikke helt lov uansett, nei. Men det kan variere fra parkeringsselskap til parkeringsselskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 6, 2016 Share Skrevet Oktober 6, 2016 Aha. Jeg trodde at så lenge hjulet hadde kontakt med oppmerkingen så var det lovlig, men da har jeg tydeligvis misforstått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 6, 2016 Share Skrevet Oktober 6, 2016 Er nok forskjell. Flere som opererer med at om hjulet berører streken så er det inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2016 Husker ikke hvem som ga henne boten, dessverre. Men er nok bare det selskapet som opererer med de reglene, hvis andre ikke har den regelen. Trodde det var en fast regel jeg Fortsatt veldig upraktisk og idiotisk når det er en plass ved siden av slik at vedkommende der får åpnet døren og kommet seg ut uten bulking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianhh Skrevet Oktober 7, 2016 Share Skrevet Oktober 7, 2016 Og enkelte klager på oss ungdommer som kjører lave bmw'er og skjeller oss ut? Ska sei eg oppfatte dagens problemer feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALBUAK Skrevet Oktober 8, 2016 Share Skrevet Oktober 8, 2016 Posta denne i spotte tråden, får vel legge den ut her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 8, 2016 Share Skrevet Oktober 8, 2016 Jeg hadde ALDRI parkert slik. Ser på det som en magnet for ustabile folk som vil finne fram nøkkelen og gi den en god skrape. Parkerer heller lengst borte fra inngangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALBUAK Skrevet Oktober 8, 2016 Share Skrevet Oktober 8, 2016 6 minutter siden, StigJ skrev: Jeg hadde ALDRI parkert slik. Ser på det som en magnet for ustabile folk som vil finne fram nøkkelen og gi den en god skrape. Parkerer heller lengst borte fra inngangen. Enig. Folk tenker ikke at du ønsker å beskytte bilen mot bulker, og ser på deg som en douchebag. Er også enkelte som da parkerer inni din linje, f.eks den røde bilen i bildet under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 5, 2016 Forfatter Share Skrevet November 5, 2016 320Schanke og Shattered reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 5, 2016 Share Skrevet November 5, 2016 2 timer siden, Gabz skrev: Bilde Hva i alle dager prøver vedkommende på? parkering eller fylling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet November 6, 2016 Share Skrevet November 6, 2016 Slik burde parkeringsplassene vært. Var ganske avslappet den dagen 😁 Singh, Margrethe, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 3 stk flotte parkeringer på rad 😂 Margrethe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå