Werther Skrevet August 3, 2017 Share Skrevet August 3, 2017 Ble ikke særlig imponert når jeg kom ut til bilen og fant denne fjonballen som hadde parkert inni fronten min. Altså, hvem rygger inn i en annen bil, går ut av bilen og ser hva man har gjort og tenker "oida" før man vandrer av gårde uten å kjøre bilen litt frem... Det verste er at denne bilen sto på den fremste p-plassen rekka (markerte kommunale plasser) uten biler foran seg og fint kunne stått 2m lengre frem uten problemer. Heldigvis hadde bilen bak akkurat kjørt sik at jeg kom meg ut uten trøbbel. Ble for øvrig ingen merker i plast/lakk. Ivrig86, Hawkon88 og Skare1 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet August 3, 2017 Share Skrevet August 3, 2017 For ordens skyld, dette er ikke i Frankrike? Julian_Sommer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet August 4, 2017 Share Skrevet August 4, 2017 I dag: handlevognparkering. "Jeg setter vogna her" Tid brukt på knoting for å få vogna til å stå der, hadde vært nok til å få vogna bort i skuret der den hører hjemme, oppe i venstre bildekant. Mitsubishien ser ut til å gå klar i denne omgang. Det blåser sønnavind. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 4, 2017 Share Skrevet August 4, 2017 On 30.7.2017 at 17.46, Gabz skrev: Spotta denne kremparkeringen i går. Og et tilfredsstillende syn noen minutter etterpå Det kan vel tenkes at bilen brøt sammen, og måtte på verksted? Jeg har ikke sett noen bli hentet for å ta to plassee før.. Julian_Sommer, Ivrig86 og Shattered reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 4, 2017 Share Skrevet August 4, 2017 18 timer siden, Werther skrev: Ble ikke særlig imponert når jeg kom ut til bilen og fant denne fjonballen som hadde parkert inni fronten min. Altså, hvem rygger inn i en annen bil, går ut av bilen og ser hva man har gjort og tenker "oida" før man vandrer av gårde uten å kjøre bilen litt frem... Det verste er at denne bilen sto på den fremste p-plassen rekka (markerte kommunale plasser) uten biler foran seg og fint kunne stått 2m lengre frem uten problemer. Heldigvis hadde bilen bak akkurat kjørt sik at jeg kom meg ut uten trøbbel. Ble for øvrig ingen merker i plast/lakk. Ser ut som han har rygget i noe før, ref fargeforskjell mellom hjulbue og bakfanger/bakluke. Godt gjort egentlig, for de bilene der er kanskje de mest oversiktlige som finnes. Svingradiusen er forøvrig rundt halvparten av e53.. Ivrig86 og And-reas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 2, 2017 Forfatter Share Skrevet September 2, 2017 Forskjellen på BMW-sjåfører og MB-sjåfører i ett bilde Julian_Sommer og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
666 Skrevet September 16, 2017 Share Skrevet September 16, 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Quark Skrevet September 22, 2017 Share Skrevet September 22, 2017 Slik kan det også gjøres... Marius2002, Ivrig86, Werther og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_H Skrevet September 30, 2017 Share Skrevet September 30, 2017 Khan87, Julian_Sommer, Amarios og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 1, 2017 Share Skrevet Oktober 1, 2017 Enkelte skulle ha hatt repetesjon av føreropplæringen 👎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet November 9, 2017 Share Skrevet November 9, 2017 Nesten. And-reas og Julian_Sommer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2017 Werther, 320Schanke og Julian_Sommer reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 16, 2017 Share Skrevet Desember 16, 2017 Eksempel på kronidiot. Jeg står med tilhengeren, og har tatt to plasser. Frøken Renault parkerer så bak her igjen, og jeg får ikke lagt materialene mine på hengeren... Så har vi denne som skjemmer ut hele merket vårt... Julian_Sommer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 22, 2017 Share Skrevet Desember 22, 2017 En gjenganger i trafikken er at folk som kjører Mercedes er fullstendig evneveike når det kommer til bruk av blinklys og parkering. Denne var ingen unntak - hvorfor parkere slik at man tar hensyn og får plass til flest mulig når man bare kan slenge fra seg den rustne S203en helt random.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mars 6, 2018 Share Skrevet Mars 6, 2018 Knalltøff bil, men litt snodig parkering - en Hummer H1 hadde ikke kommet forbi Mathiseen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå