N.E.W. Skrevet Januar 11, 2022 Share Skrevet Januar 11, 2022 Siden det er pizzabud er det kanskje greit å ta fortauet selvom det var ledige plasser i gaten…..bla 4 meter foran snuten. Pekka og Blinklys reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 23, 2022 Share Skrevet Januar 23, 2022 Det var jo hyggelig å finne noe så smakfullt parkert foran ens egen garasje. Daniel., Weltzin, Saltkjelen og 8 andre reagerte på dette 1 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 23, 2022 Share Skrevet Januar 23, 2022 Tre på rad... Sjakalen, Pekka, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Januar 23, 2022 Share Skrevet Januar 23, 2022 52 minutter siden, E.C. skrev: Det var jo hyggelig å finne noe så smakfullt parkert foran ens egen garasje. "Lyst på besøk?" "Ja men er ikke hjemme før om en time." "Gjør ikke noe. Jeg finner bare en plass å sette bilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 23, 2022 Share Skrevet Januar 23, 2022 Volvoen er flyttet. Føreren kom ikke opp bakken til naboen, så da satte hun den der. Altså, det var jo et par valg her: kjøre bort og finne et sted å stå, parkere i vegen til naboeiendommen hun skulle til og blokkere den, spørre om å låne en plass her (som det er et par av og som ikke blokkerer garasjen). Hun havnet på å sette bilen foran garasjen min og vente til 1530 på å flytte den 🙄 hemperen, Shattered, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet Januar 23, 2022 Share Skrevet Januar 23, 2022 7 minutes ago, E.C. said: Volvoen er flyttet. Føreren kom ikke opp bakken til naboen, så da satte hun den der. Altså, det var jo et par valg her: kjøre bort og finne et sted å stå, parkere i vegen til naboeiendommen hun skulle til og blokkere den, spørre om å låne en plass her (som det er et par av og som ikke blokkerer garasjen). Hun havnet på å sette bilen foran garasjen min og vente til 1530 på å flytte den 🙄 Hvor lenge stod hun der? Nesten utrolig at folk ikke kan tenke på noen andre enn seg selv en sjelden gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 23, 2022 Share Skrevet Januar 23, 2022 Var der i 10-tiden allerede, så mulig den har stått over natt. Tror at de reiste vekk på formiddagen i tillegg. Jeg ga klar beskjed at om den blokkerer garasjen min igjen slik så ringer jeg til politiet for å få den tauet. Pekka, Blinklys, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet Januar 23, 2022 Share Skrevet Januar 23, 2022 2 minutter siden, E.C. skrev: Var der i 10-tiden allerede, så mulig den har stått over natt. Tror at de reiste vekk på formiddagen i tillegg. Jeg ga klar beskjed at om den blokkerer garasjen min igjen slik så ringer jeg til politiet for å få den tauet. Snapchat-1724196192.mp4 Shattered, Marius2002, MGunders og 3 andre reagerte på dette 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 23, 2022 Share Skrevet Januar 23, 2022 Haha, ja, må vel investere i en gaffeltruck 😅 Pekka og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 23, 2022 Share Skrevet Januar 23, 2022 Når jeg tenker meg om så er det kanskje noe lokalt som jeg ikke har fått med meg etter at jeg flytta. Her har vi en som står ved pumpa som skulle handle på Coop Extra over veien: Pekka og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing 92 Skrevet Januar 25, 2022 Share Skrevet Januar 25, 2022 Marius2002 og Pekka reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Januar 25, 2022 Share Skrevet Januar 25, 2022 Pekka, Blinklys og Marius2002 reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Januar 25, 2022 Share Skrevet Januar 25, 2022 Akkurat nå, Krisfje skrev: Viktig å ikke få riper/ bulker i Skodaen Nydelig parkering Krisfje reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Januar 25, 2022 Share Skrevet Januar 25, 2022 mossing 92, Blinklys, Pekka og 1 annen reagerte på dette 1 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing 92 Skrevet Januar 25, 2022 Share Skrevet Januar 25, 2022 3 timer siden, Krisfje skrev: Spar på Bredsand 😅 Krisfje reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå