Gå til innhold

Idiotparkeringstråden!


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, EasyL skrev:

Synes ikke man skal ha for høye forhåpninger til folk som kjøper seg en Rover 75..

Litt off-topic, men kort historie om ei på jobben og Rover 75. For å starte har verken hun eller mannen peiling eller interesse for bil og det respekterer jeg de for. De var i England og der hadde de visst sett drømmebilen, ved nærmere sjekk var det en Jaguar og de bestemte seg for at en slik bil skulle de ha. Hjemme igjen i Norge begynte de bilsøken etter en Jaguar. Jeg er usikker på modell, men tipper XJ. Da de fant ut prisene fikk de nærmest sjokk, helt til de kom over en "nesten-Jaguar", altså Rover, Rover 75. Den var ifølge de så lik en Jaguar man kom.. Nå er dette 6-8år siden og har byttet bil igjen siden da, men som bilinteressert synes jeg historien er god enda, og ja jeg vet folk har forskjellige interesser, min søster trodde E91en min var en Hyundai uten at jeg tok det negativt.. Jeg skjønner man kan med godviljen legge likhetstrekk, men likevel...

2006-jaguar-xj-1_600x0w.jpg

1081598Rover_75a.jpg

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 25.5.2016 at 15.54, Marius2002 skrev:

Litt off-topic, men kort historie om ei på jobben og Rover 75. For å starte har verken hun eller mannen peiling eller interesse for bil og det respekterer jeg de for. De var i England og der hadde de visst sett drømmebilen, ved nærmere sjekk var det en Jaguar og de bestemte seg for at en slik bil skulle de ha. Hjemme igjen i Norge begynte de bilsøken etter en Jaguar. Jeg er usikker på modell, men tipper XJ. Da de fant ut prisene fikk de nærmest sjokk, helt til de kom over en "nesten-Jaguar", altså Rover, Rover 75. Den var ifølge de så lik en Jaguar man kom.. Nå er dette 6-8år siden og har byttet bil igjen siden da, men som bilinteressert synes jeg historien er god enda, og ja jeg vet folk har forskjellige interesser, min søster trodde E91en min var en Hyundai uten at jeg tok det negativt.. Jeg skjønner man kan med godviljen legge likhetstrekk, men likevel...

 

1081598Rover_75a.jpg

 

Var sikkert en S-Type. De er jo kliss like Rover 75 :lol: I alle fall like fæle.

 

JagSTypeSOTW_01.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
On 17.6.2016 at 12.12, skoTner skrev:

Blokkerte utkjøringen til parkeringsplassen... var bare å vente på at damen skulle bli ferdig med å handle.

10958820_10155168971250080_4213351194099742049_n.jpg

Dritdårlig parkering, men du hadde kommet deg forbi på både venstresiden og høyresiden:D

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Skjønner ikke hvordan den parkeringen der er mulig. En ser jo bla tydelig parkeringsstripene.

Er greit at folk kan ha dårlig tid av og til osv. men de taper ingen tid på de..tja.. 1,5sek på å kjøre bilen helt frem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...