Marius2002 Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 (endret) 4 timer siden, EasyL skrev: Synes ikke man skal ha for høye forhåpninger til folk som kjøper seg en Rover 75.. Litt off-topic, men kort historie om ei på jobben og Rover 75. For å starte har verken hun eller mannen peiling eller interesse for bil og det respekterer jeg de for. De var i England og der hadde de visst sett drømmebilen, ved nærmere sjekk var det en Jaguar og de bestemte seg for at en slik bil skulle de ha. Hjemme igjen i Norge begynte de bilsøken etter en Jaguar. Jeg er usikker på modell, men tipper XJ. Da de fant ut prisene fikk de nærmest sjokk, helt til de kom over en "nesten-Jaguar", altså Rover, Rover 75. Den var ifølge de så lik en Jaguar man kom.. Nå er dette 6-8år siden og har byttet bil igjen siden da, men som bilinteressert synes jeg historien er god enda, og ja jeg vet folk har forskjellige interesser, min søster trodde E91en min var en Hyundai uten at jeg tok det negativt.. Jeg skjønner man kan med godviljen legge likhetstrekk, men likevel... Endret Mai 25, 2016 av Marius2002 Stoppie_Master, StigJ og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olek69 Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 "Setter bare vogntoget mitt her litt jeg" Stoppie_Master og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Ække lov å parkere på fortauet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 On 25.5.2016 at 15.54, Marius2002 skrev: Litt off-topic, men kort historie om ei på jobben og Rover 75. For å starte har verken hun eller mannen peiling eller interesse for bil og det respekterer jeg de for. De var i England og der hadde de visst sett drømmebilen, ved nærmere sjekk var det en Jaguar og de bestemte seg for at en slik bil skulle de ha. Hjemme igjen i Norge begynte de bilsøken etter en Jaguar. Jeg er usikker på modell, men tipper XJ. Da de fant ut prisene fikk de nærmest sjokk, helt til de kom over en "nesten-Jaguar", altså Rover, Rover 75. Den var ifølge de så lik en Jaguar man kom.. Nå er dette 6-8år siden og har byttet bil igjen siden da, men som bilinteressert synes jeg historien er god enda, og ja jeg vet folk har forskjellige interesser, min søster trodde E91en min var en Hyundai uten at jeg tok det negativt.. Jeg skjønner man kan med godviljen legge likhetstrekk, men likevel... Var sikkert en S-Type. De er jo kliss like Rover 75 I alle fall like fæle. Shattered og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2016 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2016 Et par fine fra Ryen idag. Lurer på hva folk tenker med, jeg.. Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 16, 2016 Share Skrevet Juni 16, 2016 1 time siden, Gabz skrev: Et par fine fra Ryen idag. Lurer på hva folk tenker med, jeg.. "Skal bare ha et par bananer" er veldig ofte brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoTner Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Blokkerte utkjøringen til parkeringsplassen... var bare å vente på at damen skulle bli ferdig med å handle. bmwmann24 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 (endret) On 17.6.2016 at 12.12, skoTner skrev: Blokkerte utkjøringen til parkeringsplassen... var bare å vente på at damen skulle bli ferdig med å handle. Dritdårlig parkering, men du hadde kommet deg forbi på både venstresiden og høyresiden Endret Juni 21, 2016 av Nyheim Enes Yakici og Morty999 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2016 Ekte Porsche-parkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Lunde Skrevet Juni 24, 2016 Share Skrevet Juni 24, 2016 Det var riktignok bare en time før stengetid og det var lite folk, men likevel så unødvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_H Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 Ja... bmwmann24, Marius2002, magneten og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 Skjønner ikke hvordan den parkeringen der er mulig. En ser jo bla tydelig parkeringsstripene. Er greit at folk kan ha dårlig tid av og til osv. men de taper ingen tid på de..tja.. 1,5sek på å kjøre bilen helt frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 kanskje den har trillet bak..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå